کد خبر: ۷۳۷۶۸
زمان انتشار: ۱۶:۲۶     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
بازيکن جديد تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: افتخار مي‌کنم که مي‌توانم براي ايران بازي کنم.
    به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، رضا قوچان نژاد 24 ساله و عضو باشگاه سن ترويدن بلژيک که از سوي کارلوس کي‌روش به اردوي تيم ملي دعوت شده، از روز پنجشنبه گذشته به مجارستان آمده و با جديت در تمرينات تيم شرکت مي کند.

وي در مورد خود و خانواده اش عنوان کرد: پدر و مادرم ايراني و اهل مشهد هستند و خودم هم در مشهد به دنيا آمدم اما از شش سالگي به هلند رفتم و فوتبال حرفه اي را در همان کشور از 12 سالگي در باشگاه هيرنوين آغاز کردم. حدود 12 سالي که در هلند بودم در چند باشگاه ديگر هم عضويت داشتم تا اينکه سال 2011 به بلژيک آمدم و به باشگاه سن ترويدن پيوستم. در فصل گذشته 23 بازي براي اين تيم انجام دادم و 11 گل به ثمر رساندم اما تيم به دسته دو سقوط کرد و به همين دليل تصميم گرفتم اين باشگاه را ترک کنم. پست اصلي ام نوک حمله است اما مي توانم در خط حمله در چپ يا راست هم بازي کنم.


وي درباره تغيير باشگاهش گفت: هنوز تيم جديدم مشخص نيست. چند پيشنهاد از باشگاه هاي بلژيک، هلند، آلمان و اتريش دارم و حداکثر تا دهم شهريور فرصت دارم تيم جديدم را انتخاب کنم. از استاندارد ليژ پيشنهاد چهارساله داشتم و حتي دو باشگاه هم به توافق رسيده بودند اما خودم با آنها به دلايل مالي و ورزشي به توافق نرسيدم. از آستريا وين اتريش هم پيشنهاد دارم که مدير برنامه هايم درحال مذاکره با آنان است. به هرحال من در سني هستم که دوست دارم در تيم هاي ليگ برتري بازي کنم چون هدفم اين است که سطح فوتبالم را پيشرفت بدهم.


قوچان نژاد درباره داستان دعوتش به تيم ملي ايران گفت: در زمان قطبي که در هلند بازي مي کردم ايشان من را زيرنظر داشت و چند بار باهم صحبت کرديم اما به نتيجه نرسيديم. از سال پيش که به بلژيک آمدم کي‌روش چند بار آمد و بازي من را ديد. البته او را نديدم اما به من گفتند که در ورزشگاه بوده و بازي را ديده است و بالاخره از سوي او دعوت شدم.


وي افزود: بسيار علاقه داشتم که به تيم ملي ايران بيايم. من در هلند بزرگ شده ام اما خودم را يک ايراني مي دانم. والدينم ايراني هستند، ايراني تربيت شده ام و به فرهنگ کشورم علاقه دارم و باعث افتخارم است که بتوانم به تيم کشورم در راه رسيدن به جام جهاني کمک کنم. اين مهمترين هدف همه ما است و من هم مثل بقيه تمام تلاشم را براي رسيدن به اين هدف خواهم کرد.


قوچان نژاد درباره استقبال ساير بازيکنان از خود گفت: بسيار عالي بود. همه بچه ها خوب و مهربان هستند و ديدم که همه آنها علاقه و انگيزه فراواني براي صعود به جام جهاني دارند و من هم افتخار مي کنم که مي توانم براي ايران بازي کنم.


وي درباره کارلوس کي‌روش گفت: اولين بار است که ايشان را از نزديک مي بينم. او مربي بزرگي است و همه دنيا او را مي شناسند و من خيلي خوشحالم که با ايشان کار مي کنم و اطمينان دارم که چيزهاي زيادي مي توانم از او ياد بگيرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها