کد خبر: ۷۳۷۴۷
زمان انتشار: ۱۶:۰۳     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
مدافع گلزن تيم فوتبال صباي قم گفت: تيم ما در بهترين شرايط خود قرار دارد و براي اينکه همچنان در جمع مدعيان ليگ برتر باشد براي پيروزي مقابل فجر سپاسي شيراز صف آرايي مي کند.
رامين رضائيان در گفتگو با مهر، تصريح کرد: بازي بسيار مهمي در پيش است اما اين ديدار براي فجر سپاسي شيراز حساس‌تر است، زيرا آنها بايد در اين ديدار خارج از خانه کنند اما تيم ما با آسودگي خاطر به ميدان خواهد رفت.

وي با اشاره به شرايط صباي قم اظهار داشت: بعد از هفته چهارم و فرصت مناسبي که براي آماده سازي تيم به وجود آمد، فکر مي کنم صباي قم اين توان را دارد که مقابل فجر سپاسي شيراز به موفقيت و سه امتياز بازي خانگي دست پيدا کند.

گلزن صباي قم در ديدارهاي خانگي برابر پيکان و ملوان افزود: هدف ما اين است که اقتدار خود را در اين ديدار نشان دهيم و نماينده شايسته‌اي براي فوتبال قم در حضور تماشاگران خود باشيم، ما در دو بازي قبل در خانه خوب بوده ايم و مي خواهيم باخت به ملوان را در خانه جبران کنيم.

وي ادامه داد: در ديدار هفته پنجم ليگ برتر در خانه خود برابر تيم جوان و جنگنده اي به ميدان خواهيم رفت، هر چند که فجر سپاسي شيراز از نظر جايگاه در رده‌بندي ليگ برتر در حال حاضر هم امتياز با ما تيم رده چهارم جدول ليگ محسوب مي‌شود.

رضائيان با بيان اينکه صبا در حال حاضر شرايط بسيار خوبي دارد و قطعا اقتدار خود را در خانه حفظ خواهد کرد، عنوان داشت: در خانه و مقابل هواداران خودي بازي مي‌کنيم و قطعا بازيکنان صباي قم با تمام توان بازي خواهند کرد، ضمن اينکه از اين هفته نيز به صدر جدول نگاه داريم.

وي اظهار داشت: تمام تلاش ما اين است که در مسابقات اين فصل ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور، در بازي‌هاي خانگي برابر تيم‌هاي ميهمان به موفقيت دست پيدا کنيم و بعد از اينکه پيکان را در خانه و ذوب آهن و پرسپوليس را در خارج از خانه برديم، قطعا به فجر سپاسي شيراز اجازه کسب امتياز از قم را نخواهيم داد.

مدافع تيم فوتبال صباي قم تاکيد کرد: اين ديدار يکي از مهم‌ترين بازي‌هاي خانگي صباي قم است که در نيم فصل نخست ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور در ورزشگاه يادگار امام قم برگزار مي‌شود و صبا براي کسب چهارمين برد اين فصل تلاش خواهد کرد.

وي اضافه کرد: تماشاگران اين ديدار بازي ويژه‌اي را تماشا خواهند کرد، ما هفته گذشته در خارج از خانه مزد تلاش وصف ناپذير خود را گرفتيم و عملکرد بسيار خوبي برابر تيم پرسپوليس تهران داشتيم که قطعا اثرات مثبت خود را در بازي با فجر سپاسي شيراز نشان مي‌دهد.

ديدار تيم‌هاي فوتبال صباي قم و فجر سپاسي شيراز از هفته پنجم ليگ برتر فوتبال از ساعت 22 جمعه بيست و هفتم مرداد ماه به ميزباني صباي قم در ورزشگاه يادگار امام اين شهر برگزار خواهد شد و طي آن تيم‌هاي سوم و چهارم جدول رده‌بندي برابر يکديگر صف‌آرايي مي‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها