کد خبر: ۷۲۵۰۸
زمان انتشار: ۲۳:۲۸     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
نمایندگان اوزان 55 و 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی های المپیک 2012 لندن، حریفان خود را در این رقابت ها شناختند.
فارس، مراسم وزن کشی 2 وزن نخست کشتی آزاد، امشب برگزار شد که حسن رحیمی و صادق گودرزی آزادکاران اوزان 55 و 74 کیلوگرم کشورمان حریفان خود را شناختند.

حسن رحیمی در 55 کیلو در دور نخست به مصاف بایارا ناران باتار از مغولستان می رود. وی در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با آمیت کومار هندی که در دور اول استراحت کرده بود مسابقه می دهد. رحیمی در پایین جدول حضور دارد که در این گروه رادوسلاو ولیکوف، دارنده مدال برنز المپیک پکن و نقره 2011 جهان از بلغارستان و ولادیمیر خینچگاشویلی از گرجستان حضور دارند که در صورت پیروزی در مراحل بعد با آنها روبه رو خواهد شد.

جمال اوتار سلطانوف از روسیه، دولت نیازبیکوف، نفر سوم 2011 جهان از قزاقستان، ایل کیونگ یانگ قهرمان 2009 جهان از کره‌شمالی، دلشاد منصوراف، قهرمان بازی های آسیایی گوانگجو و دارنده برنز 2009 جهان از ازبکستان و سام هازوینکل از آمریکا در بالای جدول حضور دارند که امکان برخورد رحیمی با آنها تا فینال وجود ندارد.

صادق گودرزی در وزن 74 کیلو پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ترزی یف از بلغارستان می رود. وی در صورت پیروزی در دور سوم به مصاف برنده موتسالین از یونان و تی گیف می رود.در گروه گودرزی گابور هاتوش دارنده برنز 2010 جهان از مجارستان، عبدالحکیم شاپی‌یف نفر سوم جهانی 2010 از قزاقستان، سوسلان تیگی‌یف برنده نقره المپیک 2008 پکن از ازبکستان حضور دارند. گودرزی در بالای جدول این وزن حضور دارد.

جردن باروس آمریکایی و برنده طلای 2011 جهان و دنیس چارگوش روس دارنده 2 طلای 2009 و 2010 جهان؛ 2 گربه سیاه صادق گودرزی که در سال های اخیر همواره به آنها باخته است در پایین جدول حضور دارند و امکان برخورد گودرزی با این حریفان تا فینال وجود ندارد.

از طرفی اشرف علی‌یف، برنده برنز 2011 جهان از آذربایجان، داویت خوتسیشویلی و دارنده برنز 2011 جهان از گرجستان، ریکاردو روبرتی نفر پنجم جهانی 2011 از ونزوئلا و متئو جنتری از کانادا همه در پایین جدول و گروه مقابل گودرزی قرار دارند.

به نظر می رسد گودرزی با قرعه بسیار خوبی مواجه شده باشد به خصوص اینکه با دو برنده سال های اخیر خود تا دیدار فینال بر خورد نخواهد کرد.

مسابقات 2 وزن نخست کشتی آزاد از ساعت 16:30 به وقت ایران در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
بهتر است کشتی گیران ماقدرت بدنی خود رابالاببرن تا ازقرعه آسان انها خوشهال نشویم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها