کد خبر: ۷۲۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۱۴ آذر ۱۳۸۹
به گزارش 598 به نقل از فارس، سرهنگ "حن لوی" از فرماندهان جبهه داخلی رژیم صهیونیستی و فرمانده تیپ اورشلیم، از انهدام قریب‌الوقوع مسجدالاقصی خبر داد.
بسیاری از کارشناسان معتقدند رژیم صهیونیستی با انتشار این اخبار در حال سنجش واکنش مسلمانان در قبال تخریب احمالی این مسجد شریف است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از هفته نامه "اورشلیم"، لوی اعلام کرد که وقوع چنین امری قطعی است و تنها پرسش باقی‌مانده، درباره زمان وقوع آن و شمار قربانیان این حادثه است.
وی افزود: هر سال در آستانه ماه رمضان بیم فروپاشی و تخریب مسجدالاقصی می‌رود؛ چرا که وضعیت این مکان فوق‌العاده خراب و نامساعد است و همواره در کنار اعلان حالت فوق‌العاده از سوی پلیس اسرائیل، نیروهای ویژه مواقع اضطراری و تیم‌های ویژه فرماندهی جبهه داخلی نیز به دلیل ترس از احتمال تخریب و فروپاشی در مسجدالاقصی به هنگام برگزاری نماز در آن در محل مستقر می‌شوند.
ناظران بر این باورند که این ادعاها طرحی برای اطلاع و ارزیابی موضع طرف‌های عربی است و مراجع صهیونیست از مدت‌ها پیش تصمیم به تخریب مسجدالاقصی گرفته‌اند و هر آن احتمال اجرای این طرح شوم وجود دارد.
از طرف دیگر در ادامه طرح‌های یهودی‌سازی قدس شریف و تخریب مسجدالاقصی حفاری‌های زیر این مسجد نیز این مکان مقدس را بشدت تهدید می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها