کد خبر: ۷۱۸۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
باز هم داماشی ها مقابل سایپا ناکام ماندند و سومین باخت متوالی خود مقابل این تیم را پذیرا شدند.برای هرندی اولین باخت هم رخ داد و باید دید از این باخت چه تجربه ای کسب خواهد کرد
سايت گل- دوشنبه شانزدهم امرداد نود و یک.
سایپا ( سجاد شهباززاده دقیقه 50 و میلاد غریبی دقیقه 59)-0 داماش
هفته ی چهارم لیگ برتر-دوره دوازدهم. جام خلیج پارس
ورزشگاه انقلاب کرج.تماشاگر :   حدود دو هزار نفر
داور: جمشید محمدی - کمک داوران: بابک داوری و علی اکبر عظیم پور.
کارت زرد:مجید ایوبی دقیقه 25 (سایپا(
سایپا:
رحمان احمدی ، مارسیو نارسیو ،سجاد شهباززاده(از دقیقه 88 روزبه شاه علی دوست)، ابراهیم شکوری ، اسحاق سبحانی ، مجید غلام نژاد ، ابراهیم صادقی ، مجید ایوبی ، سعید دقیقی(از دقیقه 86 منصور تنهایی)، میلاد غریبی ، جونیور تورتا(کاوه رضایی دقیقه 70)


سر مربی: محمد تقوی.
داماش:
ترکیب داماش : میلاد فراهانی ، علیرضا نظیف کار ، مرتضی ابراهیمی ، حسین کوشکی(از دقیقه 88 الماس خاله)، رسول بروشی ، مصطفی حاجتی ، محمدرضا مهدوی ، مهدی کیانی(بهنام افشه از دقیقه 73) ، علیرضا جهانبخش ، امین متوسل زاده( از دقیقه 70 محمد سیا)، حسین ابراهیمی.
سرمربی: امید هرندی.
شرح بازی:
دو تیم سایپا و داماش با دنیایی از انگیزه در ورزشگاه انقلاب کرج رو در روی هم قرار گرفتند تا سایپا اولین برد خانگی خود را در این فصل کسب کند و داماش انتقام دو باخت پر گل سال پیش را از سایپا بگیرد. داماشی ها که به پشتوانه ی هوادارانش خود را میزبان می دیدند از همان ابتدا سعی کردند توپ و میدان را در دست بگیرند که اگر ابراهیمی و نظیف کار کمی دقت به خرج می دادند داماش خیلی زود از میزبان پیش می افتاد.
اما در کل بازی درنیمه اول متعادل بود و هر دو تیم موقعیت های را برای رسیدن به گل داشتند. از لحاظ خلق موقعیت های گل چربش با تیم داماش بود که این موقعیت ها با بی دقتی بازیکنان داماش به ثمر ننشست. بهترین موقعیت بازی را سجاد شهباز زاده بازیکن  سایپا به تیرک دروازه کوبید. بازیکنان دو تیم سعی در ایجاد موقعیت از جناحین و استفاده از خلاقیتهای فردی داشتند در آخر بازی محطاتانه دوتیم سبب شد که تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.
نیمه دوم:
نیمه دوم را سایپا با توپ پر به میدان آمد و سعی کرد تا با چند حمله پیاپی عرصه را بر رشتی ها تنگ نماید.
در دقایق اولیه بازی با حرکات بازیکنان سایپا از جناحین و ایجاد موقعیت های مختلف آن ها توانستند به یک گل زود هنگام دست یابند این گل مشکوک تیم داماش را شوکه کرد. هنوز دقایقی از گل اول نگذشته بود که میلاد غریبی با یک ضربه ایستگاهی تماشایی توپ را وارد دروازه داماش کرد پس از گل ها بازی در میانه میدان پیگیری شد و و هر دو تیم موقعیت های نه چندان خطرناکی را داشتند. بعد از گل دوم هر دو تیم به این نتیجه راضی شده بودند وحتی تماشاگران منتسب به تیم داماش از تشویق این تیم نا امید شده بودند. هرچند هرندی با چند تعوض سعی در تغییر نتیجه داشت اما این تعویض ها بی ثمر بود. در هر صورت باز هم داماشی ها مقابل سایپا ناکام ماندند و سومین باخت متوالی خود مقابل این تیم را پذیرا شدند.برای هرندی اولین باخت هم رخ داد و باید دید از این باخت چه تجربه ای کسب خواهد کرد.
شرح گلها:
سایپا 1-0 داماش: با سانتر از جناح راست توسط بازیکنان سایپا با دخالتی که سجاد شهباز زاده بر روی توپ داشت توپ وارد گل شد این صحنه به اعتقاد داماشی ها مشکوک به خطا بر روی دروازه بان داماش بود
سایپا 2-0 داماش: بازیکنان سایپا در یک ضد حمله توسط مدافعان داماش پشت هجده قدم متوقف شدند و و ضربه ایستگاهی دقیق میلاد غریبی دور از دست های میلاد فراهانی وارد دوارزه شد.
بهترین بازیکن: با حرکاتی که میلاد غریبی در میانه میدان داشت او توانست بازی را برای سایپا کنترل کرد نمی توان بدون تعمل از حرکات او در این بازی گذر کرد او با ضربه ایستگاهی که به ثمر رساند بازی خود را تکمیل نمود و لقب بهترین بازیکن در این بازی لایق او بود.
اتفاق ویژه: بیش از هزار و پانصد نفر از هواداران رشتی ورزشگاه کرج را روی سر خود گذاشته بودند و آنجا را برای داماشی ها به استادیوم خانگی تبدیل کردند،هرچند که داماشی ها از این موقعیت نتوانستند استفاده کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها