کد خبر: ۷۰۵۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
بانک صادرات ايران درراستاي همکاري و تعامل بيشتر با شرکت‌ها و سازمان‌هاي مختلف هر ماه حقوق و مزاياي حدود يک ميليون و 600 هزار نفراز بازنشستگان عزيز را از طريق شعب خود درسراسر کشور پرداخت مي‌کند.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي تعامل و همکاري بيشتر، تسريع درانجام امور مشتريان و کاهش درهزينه‌ها، هرماه حقوق و مزاياي يک ميليون و 575 هزار بازنشسته را از طريق شعب خود در سراسر کشور به حساب‌هايشان واريز و پرداخت مي‌نمايد.

اين بانک با توجه به گستردگي و سابقه اي که دارد در راستاي انجام تکاليف اجتماعي، همکاري و مساعدت مطلوبي با سازمان و شر‌کت‌هاي مختلف داشته به گونه‌اي که تاکنون کارکنان 2 هزار و 400 شرکت، سازمان و ارگان حقوق و مزاياي خود را از طريق شعب اين بانک دريافت مي‌کنند.

شايان ذکراست بانک صادرات ايران درراستاي تسريع درروند واريز حقوق کارکنان و تحقق اهداف بانکداري الکترونيکي محصولي تحت عنوان «واريز جمعي وجوه» را معرفي نموده که طي آن مديران شرکت‌ها و سازمان‌ها مي‌توانند از طريق بستر اينترنت وجوه مربوط به حقوق و پاداش کارکنان خود، سود سهام و... را بدون محدوديت به حساب آنها درمقاطع زماني مختلف واريز نمايند.

گفتني است اين بانک با دراختيار افتتاح بيش از 47 ميليون حساب سپهري، صدور بيش از 28 ميليون کارت بانکي الکترونيکي، 3 هزار شعبه و 3 هزار و 777 دستگاه خودپرداز نقش به سزايي درتحقق اهداف بانکداري الکترونيک و پيشرفت اقتصادي کشور دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها