کد خبر: ۷۰۵۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
مروز باز هم بعضي از سايت‌هاي قطري از قطعي شدن حضور اين بازيكن در الاهلي خبر دادند و حتي نوشتند كه او به قطر سفر كرده است.

سايت گل – فريدون زندي هافبك چپ پاي استقلال اين روزها يكي از چهره‌هاي ويژه سايت‌هاي خبري و روزنامه‌ها است و حرف و حديث‌هاي زيادي در مورد پيوستن او به تيم دسته دومي الاهلي قطر شنيده مي‌شود.

به گزارش سايت گل دو، سه روز پيش بود كه بحث حضور زندي در قطر شنيده شد ولي مديربرنامه‌هاي اين بازيكن خبر داده بود كه فريدون براي جدايي از استقلال نياز به گرفتن رضايتنامه دارد. وقتي همه سايت‌ها از قطعي شدن حضور زندي در قطر خبر دادند، روزنامه استقلال جوان خبري را منتشر كرد كه زندي در تهران است. در ضمن امير قلعه‌نويي هم در كنفرانس مطبوعاتي قبل از بازي با ذوب آهن وقتي با سوال خبرنگاران در مورد حضور فريدون در قطر روبه‌رو شد فقط خنديد و اعلام كرد كه مخالف جدايي اين بازيكن است.

امروز باز هم بعضي از سايت‌هاي قطري از قطعي شدن حضور اين بازيكن در الاهلي خبر دادند و حتي نوشتند كه او به قطر سفر كرده است. حالا سوال مهم اين است كه آيا زندي در دو، سه روز اخير به قطر سفر كرده يا خير ولي يكي از مسوولان استقلال به خبرنگار سايت گل خبر داد كه زندي در اردوي استقلال است و به قطر نرفته است. اين مقام مسوول حتي گفت كه زندي براي بازي با ذوب آهن در تركيب ثابت است و امشب او را در ورزشگاه آزادي ببينيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها