کد خبر: ۷۰۰۴۹
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
المپیک ۲۰۱۲ - لندن
مدعی جودوی اسپانیا در بخش بانوان گفت: اگر رئیس‌جمهور شوم همه سیاست‌مداران غیرفعال را کنار می‌گذارم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روزنامه مارکا، آنا کرراسهوزا، بانوی جودوی اسپانیا پس از پایان دوران ورزشی‌اش قصد دارد وارد عالم سیاست شود. وی که اکنون در رقابت‌های المپیک لندن حاضر است به خبرنگاران با طنز گفت: در صورتی که روزی که وارد عرصه سیاست‌ شوم و بخت نخست‌وزیری و ریاست‌جمهوری پیدا کنم تمام سیاست‌مداران غیرفعال را کنار می‌گذارم.

این بانوی ورزشکار ادامه داد: با تشویق پدر و مادربزرگم در سن 12 سالگی وارد ورزش جودو شدم و اکنون اگر نماینده اسپانیا هستم به لطف حمایت پدربزرگ و مادربزرگم است.

این جودوکار در بارسلونا رشد کرده و از طرفداران فوتبال بارسلونا است و در این تیم طرفدار ژاوی است و از بازی او لذت می‌برد.

وی شرایطش را در اردوی اسپانیا عالی توصیف کرده و بخش اعظم آمادگی‌اش را مدیون تمرینات آزخولنا، مربی‌اش می‌داند.

جودوکار اسپانیا با بیان اینکه دوست دارد در لندن به مدال برسد، اظهار داشت: هر زمانی که لباس جودو بر تن می‌کنم و با نام کشورم وارد تاتامی می‌شوم احساس خوبی دارم و به خود می‌بالم که نماینده اسپانیا هستم.

این ورزشکار در عرصه جودو فیلم بازی‌های قهرمانان مشهور جودو را ضبط کرده و از تکنیک آنها استفاده می‌کند.

 کرراسهوزا  با بیان مخالفت پدر و مادرش در ورزش جودو، عنوان کرد: زمانی که والدینم با تصمیم من برای حضور در این رشته آگاه شدند تا مدت‌ها نگران بودند مبادا دخترشان در ورزش خشن جودو آسیب ببیند اما هنگامی که قابلیت‌هایم را دیدند رضایت دادند.

وی در پایان گفت: اگر ورزشکار نمی‌شدم وارد عرصه هنر و بازیگری می‌شدم. امیدوارم با کسب مدال طلا دل هم‌وطنانم را شاد کنم و برای خانواده‌ام اعتبار ایجاد کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها