کد خبر: ۶۹۸۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
،هواداران در بحث های خود ضمن گلایه ازعملکرد بعضی بازیکنان از نبود یک هافبک بازیساز وطراح شاکی بودند
سایت گل – تمرینات تیم فوتبال تراکتور سازی عصر ديروز نیز پیگیری شد ، از ساعت 18/30 دقیقه در مجموعه فجر با حضور همه بازیکنان این تیم تمرینات شروع شد و تنها غایب  دو روز اخیر مهدی کریمیان است که کماکان از ناراحتی گوارشی ( مسمومیت ) رنج می برد ، محمد ابراهیمی به همراه ژائو ویلا در تمرینات گروهی شرکت وپابپای بازیکنان دیگر به تمرین پرداختند  ، آنسلمو دیگر مصدوم تراکتوری ها در کنار زمین مشغول دویدن بود وبه تمرینات انفرادی خود ادامه داد .

شروع تمرینات گرم کردن با توپ وبا مرور کار های تاکتیکی همراه بود تا در ادامه بازیکنان حاضر در قالب دو تیم قرمز و سبز رودر روی هم قرار گیرند ، مدت تمرین دو ساعت بطول انجامید .

در حاشیه تمرین امروز، هواداران این تیم که نزدیک به صد نفر بودند از پشت فنس ها وبر خلاف هفته های گذشته بدون سر دادن شعار تمرینات را به آرامی زیر نظر داشتند ،هواداران در بحث های خود ضمن گلایه ازعملکرد بعضی بازیکنان از نبود یک هافبک بازیساز وطراح شاکی بودند ، آنها همچنین تمرین بی انگیزه محمد نصرتی را نیز مورد سوال قرار داده آظهار امیدواری می کردند که در بازی هفته سوم بازی خوبی را از این تیم شاهد باشند .

مهدی کیانی هافبک دفاعی تراکتوری ها در پایان تمرین طی مطلب کوتاهی از هواداران این تیم درخواست کرد که روز سه شنبه با حضور پر شور و حمایت هایشان این تیم را در مقابل مس کرمان همراهی کنند .

شایعه حضورفرهاد مجیدی درفرودگاه تبریز خبر دیگری بود که با تکذیب مدیر عامل این باشگاه حرف وحدیث های مربوط به این بازیکن نیزبه اتمام رسید . 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها