کد خبر: ۶۹۶۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۷ مرداد ۱۳۹۱

فرمانده پليس دوبي براي دومين بار طي يك ماه اخير نسبت به نفوذ اسلامگرايي در امارات متأثر از ايران و انقلاب مصر هشدار داد.

به گزارش کیهان، ضاحي خلفان گفته است: توطئه بين المللي براي سرنگوني حاكمان كشورهاي عرب حوزه خليج (فارس) در جريان است و ما بايد براي مقابله با كساني كه با اخوان المسلمين، ايران و سوريه مرتبطند آماده شويم.

به گزارش رويتر خلفان مي گويد: وطن عربي در معرض مطامع بين المللي است. منطقه نيازمند آن است كه خود را براي مقابله با هر نوع تهديد از سوي ايران و اسلامگرايان مهيا كند. اخواني ها، ايران، سوريه و دولت هاي شمال آفريقا بدانند خليج (فارس) خط قرمز ماست.

طي چند ماه گذشته بيش از 20 معترض در امارات دستگير شده اند. رئيس پليس دوبي براي چندمين بار اخوان المسلمين مصر را به تلاش براي ايجاد آشوب و چند دستگي در امارات متهم كرده است.

ضاحي خلفان يك ماه پيش نيز، پيروزي اسلامگرايان در انتخابات مصر را روز شوم فاجعه خوانده و به همقطاران خود در رژيم هاي ديكتاتوري تسليت گفته بود.

وي با بيان اينكه «انقلاب مصر با كمك و حمايت ايران محقق شد» گفته بود: پيروزي اخوان المسلمين را تسليت مي گويم زيرا آنها هيچ خدمتي نكردند. پيشرفت مرسي يعني پسروي مصر. پيروزي اخوان المسلمين روز شوم و فاجعه اي براي مصري ها و اعراب است و حرام است كه براي مرسي فرش قرمز پهن كنيم.

يادآور مي شود: «احمد شفيق» آخرين نخست وزير حكومت مخلوع مصر پس از شكست در انتخابات رياست جمهوري، از دولت امارات درخواست پناهندگي كرد. بنابر برخي اخبار وي هم اكنون به اتفاق خانواده در ابوظبي بسر مي برد و از سوي شيوخ امارات مورد استقبال قرار گرفته است. «عمر سليمان» رئيس دستگاه اطلاعات رژيم حسني مبارك نيز پس از فرار از مصر چند ماهي را در امارات به سر برد و پس از آن به طرز مشكوكي اعلام شد كه وي مرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها