کد خبر: ۶۹۵۷۶
زمان انتشار: ۰۴:۳۹     ۰۷ مرداد ۱۳۹۱

سايت گل- نظرسنجي 24 ساعته سايت گل درباره تشويق فرهاد مجيدي، ركورد تعداد شركت‌كننده را در تاريخ نظرسنجي‌هاي سايت گل جابه‌جا كرد. اين ركوردشكني را كه با حضور 170 هزار نفري شما كاربران عزيز سايت رخ داد بايد مهم‌ترين نكته اين نظرسنجي برشمرد، وگرنه از نتايج آرا (با توجه به حضور گسترده هواداران غيراستقلالي در اين نظرسنجي) نمي‌توان نتيجه‌گيري خاصي انجام داد.

از كاربران سايت گل و علاقه‌مندان فوتبال پرسيده بوديم: «آيا با تشويق مجيدي در بازي‌هاي استقلال موافقيد؟» طي 24 ساعت دقيقا 170 هزار و 884 نفر در اين نظرسنجي شركت كردند كه 113 هزار و 991 نفر (67 درصد) به گزينه «موافق» و 56 هزار و 893 نفر (33 درصد) به گزينه «مخالف» راي داده‌اند. طبعا بخش قابل توجهي از آن اكثريت 67 درصدي هواداران تيم‌هاي غير از استقلال هستند كه از فرياد زدن نام مجيدي در هنگام بازي‌هاي اين تيم استقبال مي‌كنند.

اين راي‌گيري دقايقي قبل خاتمه يافت و به‌جاي آن نظرسنجي ديگري درباره خلع علي پروين از عنوان «مدير راهبري پرسپوليس» روي سايت قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
فقط فرهاد مجیدی
پاسخ
یعقوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
می خواستم به اون هواداران که مجیدی را تشویق می کنند بگویم فکر کنم همین مجیدی بود که تیم را در وسط فصل و در اوج مسابقات ول کرد و رفت ؟
پاسخ
hamid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۴ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
همه می دونن بهترین مهاجم ایران فرهاده انصاری فر و ... به خاک پای فرهاد نمی رسن
پاسخ
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
چون پرسپولیسیا خیلی بیشترن این نتیجه به دست اومد.........
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها