کد خبر: ۶۹۴۹۳
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۰۶ مرداد ۱۳۹۱
باشگاه خبرنگاران، کریم انصاری فر، قبل از حضور در پرسپولیس، مورد نظر استقلال بود، اما این تیم را رها کرده و راهی پرسپولیس شد. وی مدعی شده پیشنهاد استقلال از پرسپولیس بیشتر بوده است.
 

مهاجم پرسپولیس مدعی است که مدیر عامل تیم استقلال به وی پیشنهاد یک میلیارد و سیصد میلیون تومانی ارائه کرده است اما وی این شرایط را نپذیرفته و راهی تیمی شده که به آن علاقمند است، اما در این خصوص آبی‌ها وارد ماجرا شدند و ادعای کریم انصاری فرد را رد کردند.
 

انصاری فرد در حالی راهی پرسپولیس شد که عنوان می‌شد وی با استقلال قرارداد داخلی نیز امضا‌ء کرده است. اما انصاری فرد در حالیکه همگان منتظر امضای قراردادش بودند، که به استقلال بپیوندد، به جمع قرمزها پیوست تا این تیم را همراهی کند.
 

آبی‌ها اعلام کردند که مهاجم قرمزها به اعضای این باشگاه توهین کرده و تهمت زده است به همین دلیل آنها از وی شکایت می‌کنند زیرا ادعای مهاجم پرسپولیس اصلا برای آنها قابل قبول نیست.
 

مسئولان تیم استقلال مدعی شدند از صحبت های رد و بدل شده بین خود و این بازیکن فایل صوتی دارند و در صورتی که انصاری فرد به صحبت های خود ادامه دهد، آن را منتشر می‌کنند تا مهاجم پرسپولیس در خصوص شرایط استقلال و گذشته‌ها حرفی را به میان نیاورد.
 

مسئولان استقلال، مدعی شدند این بازیکن باید به فوتبالش بپردازد و در خصوص اعضای تیم استقلال حرفی نزند، زیرا هر اتفاقی رخ داده به پایان رسیده است و وی عضو تیم رقیب استقلال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها