کد خبر: ۶۹۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۰۲ آذر ۱۳۸۹
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به جزئیات آخرین نشست جامعتین پرداخت و گفت:‌ نظر اعضای جامعتین در خصوص اصول لازم برای اصولگرا بودن و مطرح کردن موانع پیش روی وحدت اصولگرایان به زودی منتشر می‌شود.
به گزارش 598 به نقل از فارس،حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک با اشاره به جلسه مشترک جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اظهار داشت: در این جلسه مسائل مختلفی درباره مسائل روز مطرح شد.
وی ادامه داد: تقدیر ویژه از مراجع عظام تقلید، علما و مردم قم و حضور پرشور آنها در استقبال از مقام معظم رهبری از اولین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: در این جلسه از این حضور بسیار تقدیر شد و از آن به عنوان به نمایش درآمدن قدرت خداوندی در مراسم استقبال از رهبری در قم تعبیر شد.
حجت الاسلام سالک با بیان اینکه مجموعه مذاکرات بین جامعتین مبحث دوم این جلسه بود، ابراز داشت: مطرح شدن اصول لازم برای اصولگرا بودن و مطرح کردن موانع پیش روی وحدت اصولگرایان از مواردی بود که بحث‌های مختلفی صورت گرفت.
* نظر اعضای جامعتین در خصوص موانع پیش روی اصولگرایان منتشر می‌شود.
وی در ادامه اظهار داشت: اعضا در این باره به تصمیم واحد نرسیدند و مقرر شد تا اعضا در این خصوص تأملی داشته باشند و تصمیمات را اعلام کنند و قرار شد تا در اسرع وقت که اعضا در این خصوص به نتیجه قطعی رسیدند این تصمیمات به زودی منتشر شود.
عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه به مطرح شدن موضوع رابطه دولت و مجلس در این جلسه اشاره کرد و ابراز داشت: نقد رابطه‌ دولت و مجلس درباره لایحه‌ هدفمندکردن یارانه‌ها و ارائه گزارشی در این خصوص از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.
وی ادامه داد: حجت الاسلام مصباحی مقدم که از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیز می‌باشد، در این جلسه گزارشی از نحوه‌ بررسی لایحه هدفمندکردن در مجلس ارائه داد.
عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: حجت الاسلام مصباحی مقدم همچنین درباره نحوه تعامل دستگاه‌های مختلف با مجلس و دولت توضیحاتی ارائه داد.
حجت الاسلام احمد سالک در پایان خاطرنشان کرد:‌ مباحث درون تشکیلاتی آخرین موضوعی بود که در این جلسه مطرح شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها