کد خبر: ۶۹۱۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۴ مرداد ۱۳۹۱

به گزارش وبلاگستان 598، وبلاگ جیم مثل جهاد نوشت:

اخیرا بی بی سی فارسی در پی اظهاراتی در مورد کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار چرندیاتی افاضه کردند که بد نیست کمی به نقد و بررسی آن پرداخته شود.

البته ابتدا لازم می دانم لینک این مطلب بی بی سی را برای دوستان قرار دهم (لــــــیـــــــنــــــــک)

بی بی سی در این گزارش خود این نسل کشی و کشتار وحشیانه را آمده اینگونه توضیح داده است:

«خشونت های اخیر که تاکنون بیش از ۵۰ کشته بر جای گذاشته زمانی آغاز شد که در میان بوداییان منطقه شایع شد که یک مرد مسلمان به یک زن بودایی تجاوز کرده و بعد او رابه قتل رسانده است»


خب البته اینگونه نشان دادن حقایق توسط رسانه های مدعی حقوق بشر بخصوص بی بی سی فارسی یک امر معمولی است یعنی چیز عجیبی نیست این قصه در اینگونه رسانه ها سری دراز دارد یادم است که استاد پناهیان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در اینگونه عمل کردن بی بی سی دو نمونه آورده بود که برمی گشت به قبل و اوایل انقلاب اسلامی ایران که لازم می دانم این دو مورد را در اینجا ذکر کنم

1. در مورد روز تاسوعا بی بی سی فارسی اینگونه حقیقت را به گوش مردم می رساند که: «بله امروز تاسوعاست روزی که برادر ناتنی امام حسین کشته شد»

2. مورد دوم که در مورد قیام امام خمینی است اینگونه افاضه می فرمایند این رسانه غربی و مدعی حقوق بشر که: «آیت الله خمینی که قیام کرده است بخاطر یک حساب شخصی است که بین او و رژیم است که پدرش را کشته بودند و برای خون خواهی و تلافی دست به قیام زده است.»

فکر کنم در این دو مورد کاملا متوجه منظورم شده باشید که این رسانه های کذاب وقتی که ناگزیر می شوند حقایقی را نشان دهند که به نفعشان نیست چگونه در بیان اینگونه حقایق زهر خود را می ریزند و اصل حقیقت را تحریف می کنند.

حالا برگردیم به سر اصل مطلب در مورد کشتار مردم مظلوم میانمار

من در این مطلبی که بی بی سی در مورد این قضیه منتشر کرده دو حرف و دو نقد را وارد می کنم:

1. همانطور که شما در تصویر مشاهده می کنید که برگرفته از بی بی سی فارسی است گفته شده تا به حال بیش از 50 نفر کشته شده اند. جالبیش اینجاست که این مطلب برای روز 1390/5/1 است. این در حالیست که ما در سایت ها و وبلاگهای بسیاری تصاویری را مشاهده کردیم که مطالبشان مربوط به قبل از یکم مرداد است و تصاویر منتشر شده حاکی از این است که بیش از صدها نفر یا شاید هزاران نفر کشته و سوزانده شده اند. برای مثال این مطلب از سایت ظهور 12 که برای 28 تیر است را شما مشاهده بفرمائید:   لـــیـــنـــک

2. و اما نقد دوم ما بر این مطلب بی بی سی این است که این حقیقت را اینگونه نمایش می دهد که : در میان بوداییان منطقه شایع شد که یک مرد مسلمان به یک زن بودایی تجاوز کرده و بعد او رابه قتل رسانده است.

خب به فرض که این شایعه درست هم باشد البته به فرض گفتیم، آیا باید در عوض یک چنین جنایتی باید اینگونه کشتاری راه بیندازند ؟!!!

این در حالی است که همین ها (یعنی همین رسانه های کذاب) می آیند و قصاص را در دین اسلام مورد انتقاد قرار می دهند و می گویند قصاص جنایت است یا سنگسار را نیز همینطور مورد نقد قرار می دهند ولی در میانمار که به گفته خودشان شایع شده که آن هم صدقش ثابت نشده (و در ضمن از کجا معلوم این هم توسط خود غرب توطئه چینی نشده باشد که در این کار الی ماشاءالله مهارتی خاص دارد) چگونه باید این همه مردم زن و مرد ، بزرگ و کوچک با فجیع ترین وضعیت کشته شوند.

خیلی عجیب است کسانی که قصاص و سنگسار را به باد انتقاد می گیرند در برابر کشتار مردم مظلوم میانمار اینگونه مواضعی را اتخاذ می کنند و می گویند خب یک مسلمانی یک جنایتی را کرده و بوداییان هم دارند انتقام می گیرند. ..... خیلی راحت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها