کد خبر: ۶۹۱۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
همچنين اين مرکز خدماتي همچون پرداخت و ثبت نام پرداخت خودکار دوره‌اي قبوض، اطلاع از نشاني و تلفن شعب، اطلاع از انواع خدمات بانکي، اطلاع از آخرين وضعيت سهام بانک را فراهم ساخته و کارشناسان اين مرکز آماده دريافت و اعلام شکايت، پيشنهادها، انتقادات و ارايه مشاوره به مشتريان مي‌باشند.
بانک صادرات ايران در راستاي توسعه خدمات بانکداري الکترونيک و کاهش در هزينه‌ها و صرفه جويي در وقت مشتريان امکان دريافت اقساط تسهيلات از طريق تلفن‌بانک را عملياتي کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، اين بانک درراستاي فراهم سازي بسترهاي الکترونيکي و کاهش در هزينه‌ها و  صرفه‌جويي در وقت مشتريان امکان دريافت اقساط تسهيلاتي مشتريان از طريق تلفن بانک و با استفاده از شماره حساب و شماره کارت را عملياتي نمود.

شايان ذکراست اين بانک درراستاي پاسخگويي بيشتر به مشتريان و خلق ارزش افزوده از سال 89 با ايجاد مرکز صداي سپهر با کد 09602 که در  سراسر کشور قابل دسترسي است، آماده ارايه خدماتي نظير؛ اطلاع از آخرين وضعيت موجودي حساب، اطلاع از سه گردش آخرحساب، دريافت صورتحساب از طريق نمابر، اعلام مفقودي کارت، اطلاع از آخرين وضعيت چک ، انتقال وجه بين حساب‌هاي مشتري و دريافت اقساط  تسهيلات مشتريان از طريق تلفن بانک مي‌باشد.

همچنين اين مرکز خدماتي همچون پرداخت و ثبت نام پرداخت خودکار دوره‌اي قبوض، اطلاع از نشاني و تلفن شعب، اطلاع از انواع خدمات بانکي، اطلاع از آخرين وضعيت سهام بانک را فراهم ساخته و کارشناسان اين مرکز آماده دريافت و اعلام شکايت، پيشنهادها، انتقادات و ارايه مشاوره به مشتريان مي‌باشند.

گفتني است بانک صادرات ايران با افتتاح بيش از 47 ميليون حساب سپهري، نصب بيش از 385 هزار دستگاه پايانه فروش و راه‌اندازي 3 هزار 780 دستگاه خودپرداز نقش بسزايي در پيشبرد اهداف کلان بانکداري الکترونيک درنظام بانکي کشور داراست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها