کد خبر: ۶۸۹۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
اختلاف 6 ميليارد توماني يعني صددرصد اختلاف، نكته خارق‌العاده و عجيب و غريبي است يادمان باشد اين تفاوت چيز كوچكي نيست؛ 6 ميليارد تومان است.
سايت گل – شايد مهمترين بخش مجادله شب گذشته رويانيان و فتح‌الله‌زاده به آنجا بازمي‌گشت كه محمد رويانيان در توصيف كارهايي كه براي پرسپوليس و البته استقلال انجام داده است، اشاره‌اي به بودجه 12 ميلياردي 2 باشگاه استقلال و پرسپوليس كرد. او گفت در مذاكرات مختلف با دهقان نماينده پيشين مجلس موفق شده اين بودجه را در مجلس مصوب كند اما در همين اصناف فتح‌الله‌زاده كه روي دور عصبانيت بود حرف رويانيان را رد كرد و گفت اين بودجه 6 ميليارد تومان است نه 12 ميليارد تومان و تاكيد كرد اين رديف بودجه بيرون آمده و منتشر شده و همه مي‌توانند آن را ببينند كه رويانيان دوباره حرف فتح‌الله‌زاده را رد كرد و روي عدد 12 ميليارد تومان تاكيد داشت.

اختلاف 6 ميليارد توماني يعني صددرصد اختلاف، نكته خارق‌العاده و عجيب و غريبي است يادمان باشد اين تفاوت چيز كوچكي نيست؛ 6 ميليارد تومان است. اما فارق از اينكه با 6 ميليارد تومان چه كارهايي كه مي‌شود انجام داد، اين رقم ما را به ياد جمله‌اي از رسولي‌نژاد رئيس هيات مديره باشگاه استقلال انداخت كه در اوج درگيري با فتح‌الله‌زاده از گم شدن 5 ميليارد تومان در باشگاه گفت و اينكه بودجه‌اي كه او به عنوان عضو هيات مديره از آن صحبت مي‌كرد 5 ميليارد تومان با آنچه كه فتح‌الله‌زاده اعلام مي‌كرد فرق داشت. البته اين دو بعدها با هم آشتي كردند و به جز يك روزنامه ورزشي هم هيچ كس پيگير اين اختلاف حساب نشد اما واقعيت هماني است كه ديشب آزارمان داد. اينكه خرده حساب‌هاي فوتبال ايران قابل اندازه‌گيري نيستند مثلا هنوز هيچ كس در مورد تعداد واقعي تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌ها، ميزان بليت‌فروشي‌ها، تعداد طرفداران تيم‌ها و مبلغ قراردادها اطلاعات دقيقي ندارد... به خاطر داشته باشيم كه عدم شفافيت تنها راه را براي فساد خواهد گشود. به نمايندگي از خوانندگان سايت گل در انتظار اعلام رسمي بودجه دولتي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال خواهيم ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها