کد خبر: ۶۸۹۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
جواد نكونام در شرايطي به استقلال تهران پيوسته كه در فصل جديد ليگ برتر بازوبند كاپيتاني اين تيم را بربازو خواهد بست و اين در حالي است كه او تا به امروز سابقه بازي در اين تيم پرطرفدار را نداشته است.
به گزارش گل، قلعه‌نويي چند هفته پيش بازوبند كاپيتاني را به سيدمهدي رحمتي داد ولي وقتي بحث حضور نكونام در استقلال مطرح شد، امير اعلام كرد كه جواد كاپيتان اول آبي‌ها خواهد بود. خيلي‌ها دنبال اين بودند كه واكنش رحمتي را بببيند ولي نقل قول‌هاي او در روزنامه‌ها و سايت‌هاي خبري بر اين نكته تاكيد داشت كه رحمتي مشكلي با كاپيتاني نكونام ندارد.

دروازه‌بان استقلال سعي دارد در رسانه‌ها اين موضوع چندان حاشيه درست نكند ولي واقعيت اين است كه رحمتي از كاپيتاني نكونام ناراحت است. او در اين خصوص با علي فتح‌الله‌زاده حرف زده و به مديرعامل استقلال گفته كه اصلا انتظار نداشته بازوبند را از او بگيرند. رحمتي حتي به فتح‌الله‌زاده گفته كه او در استقلال و تيم ملي بازيكن كم سابقه‌اي نيست و نبايد چنين اتفاقاتي در چند روز اخير رخ مي‌داد.
شايد رحمتي مشكل شخصي با نكونام نداشته باشد ولي او به شدت از دادن بازوبند به اين بازيكن ناراحت است. مجتبي جباري ديگر بازيكن قديمي استقلال هم كه سال گذشته كاپيتان اين تيم بود، از اينكه بازوبند را به نكونام داده‌اند ناراحت است. البته نكته مثبت اين است كه اين ناراحتي‌ها به روزنامه‌ها كشيده نمي‌شود ولي شايد مشكلاتي را درون تيم به وجود بياورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها