کد خبر: ۶۸۹۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
پس از گذشت ۵۱ روز
مادر دختر 9 ساله گم‌شده در تصادف محور هراز گفت: پس از 51 روز خبری از دخترم کوثر باباجان‌پور که در تصادف 12 خرداد امسال در پیچ منگل جاده هراز آمل اتفاق افتاده نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، کوثر باباجان‌پور که به همراه خانواده‌اش 12 خرداد ماه امسال در پیچ منگل محور مواصلاتی هراز دچار تصادف شده، به طرز نامعلومی مفقود شده و تاکنون هیچ خبری مبنی بر یافتن او به خانواده‌اش نرسیده است.

مادر این دختر گم‌شده بابلی در تصادف محور هراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: 12 خرداد ماه امسال در حال تردد در محور هراز بودیم که با خودروی پراید خود تصادف سنگینی با خودروی پیکان داشتیم.

آمنه محسنی افزود: این تصادف به قدری شدید بود که پس از منحرف شدن به سمت راست جاده و برخورد به کوه مجددا مسیر حرکت خودرو تغییر کرد.

وی با اعلام اینکه به همراه همسر و دو فرزندم در این تصادف حاضر بودیم، گفت: پس از متوقف شدن خودرو متوجه شدیم که کوثر 9 ساله در بین ما نیست.

محسنی با اشاره به اینکه کارشناسان تصادفات نیز از جنبه‌های مختلف این تصادف را بررسی و کنکاش کردند، ولی دلیلی برای مفقود شدن کوثر نیافتند، یادآور شد: آنها تنها می‌گویند فرزندم یا به شدت به بیرون خودرو پرتاب شده و یا دزدیده شده است.

مادر دختر 9 ساله گم‌شده در حادثه تصادف محور هراز خاطرنشان کرد: بعد تصادف تمام منطقه را گشتیم، ولی جزء یک لنگه کفش از کوثر چیزی پیدا نکردیم.

محسنی در پایان با اشاره به اینکه دخترم برای آخرین بار تی‌شرت صورتی و شلوار سرمه‌ای با حاشیه‌های قهوه‌ای به تن داشت، گفت: پس از این حادثه نیز بارها تمام نقاط جنگلی، جاده‌ای و کوهستانی منطقه را سر زدیم، ولی تاکنون هیچ خبر خوشحال‌ کننده‌ای مبنی بر یافتن کوثر به ما نرسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها