کد خبر: ۶۸۸۱۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۴     ۰۲ مرداد ۱۳۹۱

به گزارش خبرگزاری فارس مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا با راه‌آهن گفت: هر دو تیم نیاز مبرم به این سه امتیاز دارند و همین مسئله حساسیت بیشتری به این مسابقه داده است. در بازی اول برابر ملوان شکست خوردیم و به سه امتیاز این بازی نیاز داریم تا شرایطمان را در جدول بهتر کنیم. در

وی افزود: در مورد باخت برابر سپاهان بحث‌هایی دارم. بحثم در مورد داوری است. ضمن احترامی که برای تمام داوران قائلم اما با توجه به اینکه در شروع فصل هستیم اشتباهات داوران می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد و در آینده مشکلاتی برای ما ایجاد کند. پنالتی‌ای که داور در مسابقه با ملون گرفت به عقیده من پنالتی نبود.

تارتار عنوان کرد: در جام ملت‌های اروپا داوران خیلی از خطاها را پنالتی اعلام  نمی‌کردند. داوران باید دقت کنند و اگر یک درصد شک دارند نباید اعلام پنالتی کنند. پنالتی، دادن گل به یک تیم است. وقتی یک داور پنالتی می‌گیرد باید کاملا مشخص باشد.

تارتار در مورد اینکه آیا شناختی از راه آهن دارد گفت: بازی با نفت راه آهن را در هفته نخست آنالیز کردیم و شناخت خوبی از این تیم داریم. راه آهن بازیکنان خوبی دارد این تیم هرساله اسکلت اصلی خود را حفظ و نفرات خوبی را نیز جذب می‌کند. آنها تیم کاملی هستند اما ما چاره‌ای جز شکست این تیم نداریم.

وی در مورد اینکه ممکن است باتوجه به اتفاقاتی که در بازی گهر و ملوان افتاد میزبانی این تیم در کرج گرفته شود عنوان کرد: مشکلاتی ایجاد شده بود که در جلسات روز گذشته مرتفع شد. با هیئت فوتبال استان البرز قرارداد داریم و باید بازی‌هایی که میزبان هستیم را در آنجا برگزار کنیم. سایپا به دلیل اینکه هوادار کمی داشته باعث شده البرزی‌ها در میزبانی کم تجربه عمل کنند. در بازی هفته اول برابر ملوان هواداران دو تیم کنار هم نشستند که باید فاصله حفظ می‌شد. جالب اینکه بین نیمه بعد از مشکلاتی که به وجود آمد هواداران میزبان آمدند پشت نیمکت ما نشستند.

سرمربی گهر در مورد اینکه در هفته سوم مقابل پرسپولیس میزبان هستند اما باید بازی در استادیوم آزادی برگزار شود گفت: هیچ جای دنیا چنین چیزی را مشاهده نمی‌کنید که یک تیم میزبان باشد اما دیدارش را در زمین اختصاصی تیم مهمان برگزار کند. همچنین پرسپولیس که هوادارانش از حضور در دو بازی ابتدایی محروم هستند در این دیدار می‌توانند به استادیوم بیایند و از تیمشان حمایت کنند که در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی را نمی‌بینیم.

وی در مورد طلبی که از باشگاه راه آهن داشت عنوان کرد: مشکل من با باشگاه راه آهن حل شده است. جا دارد از مالکان این تیم تشکر کنم. آنها تمام بدهی‌ها را پرداخت می‌کنند و دید حرفه‌ای به فوتبال دارند.

تارتار در مورد اختلافش با علی دایی تأکید کرد: من با هیچ یک از همکارانم اختلافی ندارم. اتفاقاتی که در گذشته افتاده تمام شده و به آن اختلافات کاری نداریم و به فکر این هستیم که مشکلی پیش نیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها