کد خبر: ۶۷۸۳۹
زمان انتشار: ۱۷:۴۸     ۲۷ تير ۱۳۹۱

رهبران جنبش فتح در منطقه غرب غزه در اعتراض به رفتارهای رهبران این جنبش در نوار غزه به صورت دسته جمعی استعفا دادند.

 به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری "فلسطین الیوم"، رهبران منطقه غرب غزه در بیانیه‌ای اعلام کردند که استعفای جمعی آنها در اعتراض به شیوه و روش صدور دستورات رهبران فتح در نوار غزه، صدور یک تصمیم و انصراف از آن، عدم رعایت انصاف و عدالت برای اعضای کادر و پیروی از شیوه انتصاب افراد بدون توجه به شایستگی‌های فردی و توانایی‌های تشکیلاتی و مسائل جغرافیایی بوده است.
 
در این بیانیه آمده است که راه‌حل برون رفت از وضعیت نابسامان تشکیلاتی، برگزاری فوری و بدون تاخیر کنفرانس‌های جنبش و برگزاری انتخابات به منظور انتخاب اعضای آن به دور از هر گونه انتخاب‌های گزینشی و پارتی بازی است تا مشکلات مرحله آینده حل شده و به صورت منظم و سازماندهی شده وارد انتخابات ریاستی و مجلس قانونگذاری (پارلمان) شد.
 
رهبران منطقه‌ای فتح در عین حال اعلام کردند که استعفای دسته‌ جمعی آنها هرگز مانعی برای انجام خدمت برای جنبش فتح و تشکیلات آن نیست و به فعالیت‌های خود بر اساس دیدگاه‌های روشن ادامه خواهند داد.
 
*نشست گروه‌های فلسطینی برای بررسی آشتی ملی
 
"صالح ناصر" از رهبران جبهه دموکراتیک فلسطین اعلام کرد که 12 گروه فلسطینی امروز نشستی را با محوریت بررسی آشتی فلسطینیان، برق و مسائل مربوط به ملت فلسطین برگزار کردند.
 
وی افزود که در این نشست موضوع آشتی فلسطینیان و موانع بر سر راه آن بررسی شد و قرار است روز پنج‌شنبه نیز نشست گروه‌های فلسطینی به منظور بررسی مشکل برق و راهکارهای حل این مشکل برگزار شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها