کد خبر: ۶۷۵۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۲۶ تير ۱۳۹۱
روابط عمومي بانک صادرات ايران در هفتمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي‌ها که از سوي انجمن متخصصان روابط عمومي ايران در سالن شهيد قندي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد با دريافت لوح افتخار و تنديس ويژه جشنواره در بخش خبر و صفحه خوانندگان رتبه اول را در سطح ملي کسب نمود.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، هفتمين جشنواره روابط عمومي‌ها در 25 تيرماه سال‌جاري با هدف آشنايي با اصول و استانداردهاي نشر در روابط عمومي و ارائه آثار و تجارب موفق واحدهاي روابط عمومي، توسعه و ارتقاي سطح توانمندي‌ها و مهارت‌هاي مورد نياز مديران و کارشناسان در حوزه انتشارات با حضور گروه کثيري از اساتيد، کارشناسان و نخبگان بخش روابط عمومي برگزار شد.

در اين جشنواره 100 روابط عمومي از سازمان‌ها، بانک‌ها و وزارت‌خانه‌ها شرکت کرده بودند و با ارائه بيش از 1500 اثر در قالب نشريه، مقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله، عکس، وب‌سايت، صفحه خوانندگان، پوستر، بروشور، ويژه‌نامه و کتاب به رقابت پرداختند. هيأت داوران و متخصصان روابط عمومي کشور پس از بررسي و مطالعه آثار ارسالي 40 اثر را برگزيدند که در اين ميان هفته‌نامه سپهر در بخش خبر رتبه اول و در بخش صفحه خوانندگان رتبه دوم را در بين انتشارات روابط عمومي‌هاي کشور کسب کرد.

در بخشي از اين لوح افتخار آمده است: «حضور آن بانک در بخش رقابتي هفتمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي و کسب رتبه نخست (سطح ملي) در رشته خبر، قطعاً نشانه‌اي از اقدامات و فعاليت‌هاي مؤثر براي رسيدن به تعالي و تکامل هرچه بيشتر در اين عرصه محسوب مي‌گردد.»

شايان ذکراست اين بانک در راستاي توسعه ارتباطات درون سازماني حدود 5 دهه است که نسبت به چاپ نشريات داخلي اقدام نموده و نشريه سپهر نيز 19 سال است که به صورت هفتگي چاپ و دراختيار کارکنان بانک صادرات قرار مي‌گيرد.

گفتني است کسب افتخار در سطح ملي و دستيابي به رتبه‌هاي برتر به انتخاب انجمن متخصصان روابط عمومي ايران که در آن گروهي از نخبگان و اساتيد کشور حضور دارند مي‌تواند تأييدي بر توانمندي، قابليت، تلاش‌و نگرش حرفه‌اي کارکنان اين مجموعه در گذشته و حال باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها