کد خبر: ۶۷۳۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۲۵ تير ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هنکه با ما قرارداد دارد و نمي‌دانم بدون اجازه ما در آلمان چه کار مي‌کند.
علي‌ فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرين شرايط استقلال،‌ پيوستن جواد نکونام و مسائل مختلف صحبت‌هايي را انجام داده که در زير مي‌خوانيد:



* اينکه گفته مي‌شود جذب نکونام ۱۰ ميليارد تومان براي شما هزينه دارد،‌ درست است؟



آنهايي که اين مسائل را مي‌نويسند به زودي به دادگاه مي‌آيند و آن وقت متوجه مي‌شوند تشويش اذهان عمومي يعني چه. وقتي در کنفرانس مطبوعاتي اعلام کردم رقم دقيق او چقدر است همه متوجه مي‌شوند. اگر رقم پرداختي من به نکونام يک ريال بيشتر از آن چيزي باشد که در کنفرانس اعلام مي‌کنم آن وقت من را اعدام کنند. من اگر ۱.۵ ميليارد پول داشتيم تيموريان را نگه مي‌داشتيم.



* پس با اين حساب همه چيز تمام شده است.



تقريبا همينگونه است و قرارداد اين بازيکن به احتمال فراوان روز پنجشنبه هفته جاري در هيئت فوتبال ثبت خواهد شد.



* شما به جواد نکونام قول کاپيتاني داده‌ايد؟



اصلا من در چنين مسائلي دخالت نمي‌کنم. ممکن است قلعه‌نويي از من نظر بخواهد ولي من هيچ وقت نمي‌گويم که کاپيتان چه کسي باشد.



* فرهاد مجيدي چطور؟



صبح امروز با فرهاد صحبت ‌کردم. قرار است آخر هفته او به تهران بيايد و همه چيز را تمام کنيم.



* قلعه‌نويي اعتقاد داشت در خصوص مجيدي بايد از شما سوال کنيم.



همينطور است. من پل ارتباطي با فرهاد مجيدي بودم. مگر يادتان نيست که در خصوص جباري، قلعه‌نويي مسئوليت قبول کرد و مذاکرات را به او واگذار کرده‌ بودم؟ ما مي‌خواستيم اختلافات به استقلال ضربه نزند و همينگونه نيز شد. حالا هم مسئوليت مجيدي را من قبول کردم تا با او مذاکره کنم.



* اما گفته مي‌شود قلعه‌نويي پذيرفته جباري برگردد و مجيدي بيايد اما حالا که کار جباري تمام شده سرمربي استقلال مخالف بازگشت مجيدي است.



اين مسائل کذب محض است. ما همه چيز را با هم هماهنگ مي‌کنيم و يک عده از ارتباط خوب ما ناراحت هستند.



* قرار است فرهاد مجيدي در صورت توافق با استقلال امسال از فوتبال خداحافظي کند؟



اگر قرار باشد چنين اتفاقي بيفتد بحثي وجود ندارد و ما کمک مي‌کنيم او به جرگه مربيان بپيوندد اما هنوز در اين خصوص با من صحبتي نکرده است.



* در خصوص ماجراي هنکه و ابراز تمايل او براي بازگشت به استقلال توضيح دهيد.



تمام تعهدات را در مورد قرارداد هنکه انجام داديم. ايشان پاداش‌ها را مي‌خواهد و جريمه‌ها را يادش رفته است. اصلا چه کسي به او اجازه داده در تمرينات شرکت نکند؟ اگر او تا هفته آينده به تهران نيايد مطمئنا به فيفا شکايت خواهيم کرد.



* اما قلعه‌نويي گفته در بدو ورودش به استقلال سراغ هنکه را از شما گرفته و شما گفتيد که او نيست.



مگر دروغ گفتم؟ قلعه‌نويي از من پرسيد هنکه کجاست و من هم گفتم به ايران نيامده. حتي به او ايميل زده‌ايم و گفتيم که اگر ادعا داري قرارداد بسته‌اي پس چرا در ايران حضور نداري؟ شما يک مطلب پيدا کنيد که من گفته باشم هنکه را نمي‌خواهم. قراردادش را به موقع پرداخت کرده‌ايم و فقط پاداش‌ها و جرايم باقي مانده است. ظاهرا او يادش رفته که در يکي دو مسابقه فصل پيش به خاطر برخي نتايج کادر فني را ۵ درصد جريمه کرديم. مگر مظلومي و بهتاش فريبا جزو کادر فني نبودند چطور آنها جريمه‌ها را پذيرفتند. آقاي هنکه، اگر شما با ما قرارداد داري آلمان چه کار مي‌کني؟ همانطور که گفتم از طريق فيفا غيبت ايشان را پيگيري مي‌کنيم و اگر کساني بدون اطلاع از مفاد قرارداد هنکه با استقلال آب به آسياب بريزند عليه آنها اقامه دعوي خواهيم کرد.



* رويانيان اعتقاد دارد در ماه رمضان نبايد مسابقات برگزار شود نظر شما چيست؟



به عنوان مدير يک باشگاه دولتي بزرگ ورزشي تابع قانون نظام جمهوري اسلامي ايران هستيم. اگر اين نظام تشخيص مي‌دهد مسابقات برگزار شود ما بازي مي‌کنيم و اگر قضيه برعکس باشد بازي نخواهيم کرد. من در اين مورد تصميم‌گيري نمي‌کنم و اين مسئله در حيطه وظايف من نيست.



* ظاهرا چند بازيکن مشکل مالي داشتند و قرار بود ديروز با آنها صحبت کنيد.



روز گذشته به بازيکنان پيغام فرستادم که قبل از بازي به آنها پول خواهم داد. قرار است امروز چند جلسه درباره مسائل مختلف به خصوص اسپانسر داشته باشم. به آنهايي که تماس نگرفتم اعلام مي‌کنم تا قبل از بازي روز جمعه با آلومينيوم به بازيکنان مبالغي را خواهم پرداخت.



* صحبت خاصي نداريد؟



از هواداران استقلال تشکر مي‌کنم. هميشه مي‌گويند صبر کليد مشکلات است و آنها نيز صبوري کردند و ديدند که تيم خوبي بستيم و اميدواريم که ثمراتش را در طول مسابقات ببينيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها