کد خبر: ۶۷۳۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۵ تير ۱۳۹۱
مدیران باشگاه اوساسونا قصد دارند در چند ساعت آینده از تصمیم نهایی این بازیکن مطلع شوند تا هر چه زودتر جانشینی برای او پیدا کنند
سایت گل- براساس گزارش سایت اخبار ناوارا، رضا فاضلی، مدیر برنامه‌های نکونام و آنخل مارتین گونسالس، مدیر ورزشی اوساسونا، روز گذشته در مادرید با یکدیگر دیدار کردند و در این جلسه مشخص شد که گزینه اول این بازیکن باتجربه، پیوستن به یکی از تیم‌های ایرانی است.

این دومین جلسه دو طرف بود. پیش از این، دوطرف در روز 5 ژوئن (15 تیر) با یکدیگر دیدار کردند و مدیر برنامه‌های نکونام، باشگاه اوساسونا را از وجود پیشنهادی برای بازگشت این بازیکن به لیگ ایران مطلع کرد. پاسخ باشگاه اوساسونا نیز این بود که این بازیكن می‌تواند بر اساس بندی که در قراردادش وجود دارد، با انتقالی 2.5 میلیون یورویی راهی تیم دیگری شود.

پس از آن، علی‌رغم اینکه نکونام اعلام کرد قصد دارد در پامپلونا بماند اما هیچ تماسی بین دو طرف برقرار نشد؛ هر چند مدیران اوساسونا علاقه‌مند بودند تا پاسخ نهایی این بازیکن را بدانند تا در صورت جدایی او، گزینه‌ای را جانشین او کنند.

یکی از دلایلی که باعث شده تا باشگاه اوساسونا تمایلی برای تمدید قرارداد نکونام نداشته باشد، دستمزد بالای اوست. کاپیتان تیم ملی ایران برای هر فصل 900 هزار یورو از باشگاه پامپلونایی دستمزد دریافت می‌کند و همین مسئله مدیران این باشگاه را برای تمدید قرارداد او دچار تردید کرد.

از سوی دیگر پیشنهاد باشگاه استقلال، برای این بازیکن که در 7 سال اخیر در خارج از ایران بازی می کند، وسوسه‌کننده بوده است.

با توجه به اینکه چند بازیکن اصلی اوساسونا در فصل گذشته نیز این باشگاه را ترک کردند، جدایی نکونام می‌تواند این تیم را برای فصل جدید دچار مشکل کند. به همین دلیل مدیران این باشگاه قصد دارند در چند ساعت آینده از تصمیم نهایی این بازیکن مطلع شوند تا هر چه زودتر جانشینی برای او پیدا کنند.  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها