کد خبر: ۶۷۲۲۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۲۴ تير ۱۳۹۱
عكاس از بازيكن و سرمربي استقلال درخواست كرد براي گرفتن يك عكس دو نفره در كنار هم قرار بگيرند و در نهايت با اصرار او قلعه‌نويي و جباري يكديگر را در آغوش گرفتند
سايت گل- تمرين تيم استقلال از ساعت 18 امروز با حضور جباري و جانواريو بازيكنان جديد اين تيم آغاز شد. عكاسان پرتعدادي كه در اين تمرين حضور دارند از لحظه شروع تمرين منتظر ثبت لحظه روبه‌رو شدن جباري و قلعه‌نويي بودند اما آن‌ها براي ثبت اين لحظه حدود يك ساعت منتظر ماندند!

تمرين امروز با قرباني كردن گوسفند پيش پاي بازيكنان آغاز شد. در اين ميان حركت مهدي رحمتي هم جالب بود كه پيش از ورود به ميدان، مقداري از خون گوسفند را به پيشاني خودش ماليد. مجتبي جباري به همراه فابيو جانواريو وارد محل تمرين شد و مورد تشويق هواداران قرار گرفت. او براي سلام و عليك با قلعه‌نويي به سمت او نرفت و اين اتفاق تا يك ساعت بعد از شروع تمرين هم هنوز رخ نداده بود. رويارويي دوباره قلعه‌نويي و جباري بعد از ماجراهاي سال گذشته در تبريز، مهم‌ترين صحنه‌اي بود كه خبرنگاران و عكاسان حاضر در تمرين به دنبال شكار آن بودند. نهايتا اين اتفاق بعد از يك ساعت و با پادرمياني يكي از عكاسان رخ داد. اين عكاس از بازيكن و سرمربي استقلال درخواست كرد براي گرفتن يك عكس دو نفره در كنار هم قرار بگيرند و در نهايت با اصرار او قلعه‌نويي و جباري يكديگر را در آغوش گرفتند.

همچنين بخش زيادي از صحبت‌هاي استقلالي‌ها در متن و حاشيه تمرين امروز به خبر پيوستن جواد نكونام به اين تيم مربوط مي‌شد. از محتواي صحبت‌ها اين‌طور برمي‌آمد كه كار جواد با استقلالي‌ها تمام شده و او امروز و فردا قراردادش را ثبت خواهد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها