کد خبر: ۶۷۰۲۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۲۳ تير ۱۳۹۱
فارس، رسول خطیبی سرمربی فصل گذشته تیم ماشین‌سازی تبریز با مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز به توافق رسیده و هدایت این تیم را برای فصل 92-91 بر عهده خواهد گرفت.

سرپرست تیم گسترش فولاد تبریز با تایید این خبر افزود: رسول خطیبی امروز با مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز برای هدایت این تیم به توافق رسیده و فردا قرارداد این مربی در هیئت فوتبال استان ثبت خواهد شد.

عبدالرزاق میرآب با ابراز خشنودی از انتخاب این مربی جوان افزود: امسال با رسول خطیبی به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

میرآب همچنین به پایان همکاری باشگاه گسترش فولاد تبریز با هادی برگی‌زر سرمربی فصل گذشته این تیم اشاره کرد.

*90 درصد تیم بازیکنان بومی خواهند بود

رسول خطیبی سرمربی جدید تیم گسترش فولاد تبریز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: 90 درصد از بازیکنان این تیم در فصل جاری بازیکنان بومی خواهند بود.

وی با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن بومی‌گرایی در تیم ماشین‌سازی افزود: سال گذشته در تیم ماشین‌سازی به نتایج خوبی رسیده و در آستانه صعود به لیگ برتر بودیم که این مهم در آخرین لحظات میسر نشد.

خطیبی به جذب بازیکنان تبریزی سایر تیم‌ها اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از برنامه‌های من جذب بازیکنان خوب تبریزی است که خارج از این شهر توپ می‌زنند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز یونس باهنر و علی اکبر استاد اسدی را به عنوان کمک‌های خود در این تیم نامبرد و افزود: غیاثوند به عنوان مربی دروازه‌بانان و آلوسی به عنوان مربی بدنساز جذب این باشگاه شده و یک دستیار دیگر نیز به زودی معرفی خواهم کرد.

خطیبی از حسن اعتماد سمندر مدیر باشگاه گسترش فولاد تشکر و ابراز امیدواری کرد؛ با صعود گسترش فولاد به لیگ برتر بتواند پاسخ این اعتماد را بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها