کد خبر: ۶۶۶۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۱ تير ۱۳۹۱
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران،اين تيم را يکي از مدعيان قهرماني فصل آتي ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران دانست.
''ميلاد ميداودي''در پايان اردوي آمادگي تيم فوتبال استقلال تهران در ترکيه گفت: با توجه به شرايط موجود در تيم استقلال تهران، کادر فني و بازيکناني که اين تيم در اختيار دارد، تيم استقلال امسال نيز يکي از مدعيان کسب عنوان قهرماني در ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران و حتي باشگاه هاي آسيا خواهد بود.

اين مهاجم تيم استقلال تهران با اشاره به اردوي 10 روزه اين تيم در ترکيه اظهارداشت: پيش از تشکيل اردو در ترکيه، سه هفته زير نظر کادر فني تمرينات بدنسازي را در تهران انجام داديم و در اردوي ترکيه اين تمرينات را ادامه داديم و به کارهاي تاکتيکي نيز پرداختيم.


با گذشت اين مدت، اکنون بازيکنان تيم استقلال به آمادگي مطلوب نزديک شده اند و تا آغاز ليگ و ديدار با تيم آلومينيوم هرمزگان در هفته اول ليگ به شرايط ايده آل خواهند رسيد.


ميداودي، يکي از عوامل مهم در تشکيل اردوي آمادگي تيم استقلال تهران در ترکيه را انجام بازي هاي تدارکاتي با تيم هاي قدرتمند عنوان کرد و گفت: در طول برگزاري اردو در ترکيه سه ديدار تدارکاتي با تيم هاي خوب انجام داديم و کادر فني نيز به هدف خود از برگزاري اين ديدارها که شناخت نقاط ضعف و قوت تيم بود دست يافت.


وي که در ديدار با تيم الازيگ اسپور ترکيه، دو گل از چهار گل اين تيم را به ثمر رساند، اظهارداشت: به ثمر رساندن گل، يک کار جمعي در فوتبال است و من نيز تنها وظيفه خود را در زمين اجرا کردم.


تيم فوتبال استقلال تهران که اردوي آمادگي خود را در ترکيه داير کرده است، در سومين و آخرين ديدار تدارکاتي خود در اين کشور مقابل تيم ''الازيگ اسپور'' ترکيه به برتري رسيد.


در اين ديدار که سه شنبه شب برگزار شد، تيم استقلال تهران با نتيجه 4 بر 2 حريف خود را شکست داد.


''ميلاد ميداودي'' دو گل و ''خسرو حيدري'' و ''آرش برهاني'' هر کدام يک گل براي تيم استقلال به ثمر رساندند.


تيم استقلال تهران در دو ديدار قبلي با نتيجه 7 بر صفر از سد يک تيم از کامرون گذشت و با نتيجه 2 بر صفر بازي را به تيم پيکان تهران واگذار کرد.


آبي پوشان تيم استقلال تهران که اردوي آمادگي خود را از هفته گذشته در ترکيه داير کرده اند، چهارشنبه شب به تهران باز خواهند گشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها