کد خبر: ۶۶۵۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۲۱ تير ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه صباي قم گفت: دو باخت پرسپوليس در ديدارهاي تدارکاتي به معني ضعف پرسپوليس نيست و در ليگ دوازدهم اين تيم شانس اول قهرماني است.
مجتبي رمضان‌بيگي در مورد وضعيت باشگاه صباي قم گفت: اردوي تيم امروز(چهارشنبه) در ترکيه به پايان مي‌رسد و بازيکنان بعد از يک روز استراحت تمرينات را از سر مي‌گيرند.

وي در مورد تغيير استاندار قم عنوان کرد: موسي‌پور استاندار سابق رئيس مجمع باشگاه صبا بود و سال گذشته نيز به تيم خيلي کمک کرد. پيرايي استاندار جديد قم نيز تجربه تيمداري در ليگ برتر را دارد و کمک خوبي براي باشگاه است. وضعيت باشگاه صبا دقيقا مانند پاس همدان است و در آن زمان ايشان استاندار همدان بودند و مي‌توانند به باشگاه کمک‌هاي خوبي کنند.


رمضان‌بيگي در مورد وضعيت ميلاد جهاني که بر سرجذبش با باشگاه مس اختلاف پيدا کردند، اظهار داشت: قرارداد اين بازيکن را به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال داده‌ايم و منتظريم آنها در موردش اظهار نظر کنند.



مديرعامل باشگاه درباره برتري اين تيم برابر پرسپوليس در ديداري دوستانه گفت: دو باخت پرسپوليس در بازي تدارکاتي برابر ما و آلومينيوم به معني ضعف اين تيم نيست و يا اينکه صبا بسيار تيم فوق‌العاده‌اي است. ما و آلومينيوم زودتر از پرسپوليس کار را شروع کرديم ضمن اينکه پرسپوليس حواشي بسياري داشت و اين حواشي معمولا روي متن کار تاثيرگذار است.


رمضان‌بيگي تصريح کرد: پرسپوليس با بازيکناني که جذب کرده مدعي اول قهرماني است. اگر چه رقابت بين سه چهار تيم اول جدول بسيار سخت و فشرده خواهد بود اما به نظر پرسپوليس با فاصله ليگ را تمام مي‌کند. در ليگ برتر دوازدهم اگر پرسپوليس قهرمان نشود کدام تيم مي‌خواهد قهرمان شود؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها