کد خبر: ۶۶۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۱ آبان ۱۳۸۹
به گزارش سرویس بین الملل بی باک ،روزنامه «ميل ان ساندي» چاپ لندن نوشت: تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس  در مقابل سخنرانیش در کنفرانس شرکتهای ساخت دستمال توالت و لوازم بهداشتی 80 هزار دلار گرفته است.

این کنفرانس که در فلوریدا آمریکا برگزار شد بر میهمانان این کنفرانس شرطی عجیب گذاشته بودند و آن اینکه اگر بخواهند در این کنفرانس شرکت کنند باید برای هر صندلی 1000 دلار بپردازند.

گفتنی است در این کنفرانس هزاران مدیر از شرکتهای مختلف لوازم بهداشتی شرکت می کنند.

لازم بذکر است که آنتونی چارلز لینتون بلر (Tony Blair) در سال 1953 به دنیا آمد.

وی از ژوئیه ۱۹۹۷ پس از مرگ جان اسمیت در مه همان سال، رهبر حزب کارگر انگلستان شد.

تونی بلر، نخست وزیری بریتانیا و نماینده ویژه گروه 4 (سازمان ملل- اتحادیه اروپا، ایالات متحده و روسیه)، رییس خزانه‌داری و وزیر خدمات مدنی این کشور را در سوابق خود دارد.

بلر با پیروزی در انتخابات عمومی سال ۱۹۹۷ توانست بر جان میجر غلبه کند و بر ۱۸ سال حکومت حزب محافظه‌کار وی پایان دهد.

وی  تا ۲۶ ژوئن سال ۲۰۰۷ نخست وزیر بریتانیا بود و از ۲۷ همان ماه، از آن مقام کناره گیری کرد و جای او را گوردن براون گرفت.

بلر که به همراه بوش آغازگران جنگ علیه مردم مظلوم عراق بودند در  کتاب زندگینامه خود در تمجیدی اغراق آمیز ،جورج بوش رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را انسانی بسیار شریف و صادق معرفی کرده؛ و نوشته است او شجاع‌ترین رهبری بوده که تا ا‌کنون دیده‌است! با این حال، در این کتاب 700 صفحه‌ای، به دیدارش با جورج بوش که جنگ عراق را کلید زد، هیچ اشاره‌ای نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها