کد خبر: ۶۶۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۲۰ آبان ۱۳۸۹
آيت‌الله صافي گلپايگاني، نعمت ولايت را بسيار مهم برشمرد و بر قدرداني از اين موهبت الهي تاكيد كرد و همچنين از همه مسلمانان جهان خواست به مناسبت دو عيد بزرگ قربان و غدير برنامه‌هاي خود را ولايي كنند.
به گزارش خبرگزاري رسا،‌ حضرت آيت‌‌الله لطف الله صافي گلپايگاني، از مراجع تقليد، در ديدار طلاب و فضلاي غير ايراني مجتمع آموزش عالي امام خميني(ره)، گفت: امروز شما در موقعيت بسيار خوبي قرار داريد و بايد از اين فرصت بهترين بهره را بگيريد.

وي با بيان اين كه اجتماع طلاب غير ايراني در شهر مقدس قم همچون اجتماع عظيم حجاج در عربستان است، افزود: حضور طلاب غير ايراني در شهر مقدس قم جهت فراگيري علوم ديني و معارف اسلامي انسان را به ياد اجتماع عظيم حجاج در عربستان مي‌اندازد كه چگونه با هم اتفاق دارند و امروز طلاب غير ايراني بايد اين فرصت را غنيمت بدارند.

اين مرجع تقليد خطاب به طلاب غير ايراني تصريح كرد: بايد تمامي فعاليت‌ها و برنامه‌هاي شما بر محور قرآن و عترت باشد؛ زيرا سعادت دنيا و آخرت بشريت در اين دو گوهر بزرگ رقم زده مي‌شود.

وي قرآن و عترت را راه نجات تمامي انسان‌هاي جهان دانست و افزود: انسان‌ها اگر مي‌خواهند خوشبختي دنيا و آخرت را بدست بياورند بايد آموزه‌هاي خود را از معارف اسلامي و ديني بگيرند.

حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني، تاكيد كرد: امروز بايد از مكتب اهل بيت عليهم السلام بهترين و كامل‌ترين بهره‌ها را فرا گرفت تا بتوان جهانيان را با اين معارف غني آشنا كرد.

وي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود به عيد غدير و عيد قربان اشاره كرد و با تبريك اين ايام گفت: در آستانه دو عيد بزرگ قرار داريم كه بايد همه مسلمانان از اين فرصت بهره بگيرند و در اجتماعات عظيم اين دو مناسب بزرگ را گرامي بدارند.

اين مرجع تقليد، نعمت ولايت را بسيار مهم برشمرد و ادامه داد: بايد نعمت ولايت را قدر بدانيم و تمامي برنامه هاي خود را ولايي كنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها