کد خبر: ۶۶۱۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۹ تير ۱۳۹۱
بانک صادرات ايران در راستاي انجام رسالت‌هاي اجتماعي و کمک به اقشار مختلف جامعه، مبلغ يک هزار و 824 ميليارد ريال تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرد که اين رقم نمايانگر رشد 61 درصدي نسبت به ماه قبل مي‌باشد.
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي انجام تعهدات و مسئوليت‌هاي اجتماعي خود مبلغ يک هزار و 824 ميليارد ريال تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهيه جهيزيه را به هموطنان پرداخت کرده است. براساس اين گزارش حدود 15 هزار فقره تسهيلات در بخش قرض‌الحسنه ازدواج و تهيه جهيزيه، دو هزار و 512 فقره  وام اشتغالزايي، 1575 فقره وام قرض الحسنه مشاغل خانگي و 9 هزار و پانصد فقره وام در بخش درمان، وديعه مسکن و کمک به مددجويان کميته امداد امام خميني (ره) پرداخت شده است.
شايان ذکراست بانک صادرات ايران در راستاي انجام رسالت‌هاي اجتماعي و کمک به اقشار کم درآمد جامعه آمادگي دارد تا در جهت افزايش اشتغال و درآمد خانوارهاي تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) مبلغ 50ميليون ريالي ويژه مشاغل خانگي و مبلغ 100 ميليون ريال تسهيلات خود اشتغالي به متقاضيان پرداخت نمايد و همچنين اين بانک به منظور کمک به بيماران نيازمند تسهيلات ويژه درمان بيماران را با ارايه معرفي‌ نامه از بيمارستانها پرداخت خواهد نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها