کد خبر: ۶۵۸۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۱۸ تير ۱۳۹۱
وقتی سپاهان در پایان لیگ یازدهم چهارمین جام قهرمانی را بالای سر برد، برخی منتقدان اعلام کردند در لیگ دوازدهم سپاهان دوباره به یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی تبدیل خواهد شد، ...
موفقیت سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا این تیم در کانون توجه بسیاری از علاقمندان به فوتبال قرار گیرد اما جدایی ستاره‌های این تیم پس از صعود سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی نگرانی هواداران این تیم را به دنبال داشت.
جدایی محسن بنگر، سید جلال حسینی،رحمان احمدی، سید مهدی سید صالحی،هاشم بیک زاده ومهدی کریمیان از این تیم اصفهانی خاطره فصل گذشته را برای هواداران این تیم دوباره زنده کرد اما خبر تمدید قرارداد برونو سزار و فابیو جانواریو با این تیم بخشی از دغدغه‌های هواداران دو آتشه سپاهان را برطرف ساخت اما این آرامش دوام زیادی نداشت چون پیش از شروع لیگ دوازدهم در حالی که سپاهان در اردوی خارج از کشور حضور داشت،خبر جدایی جانواریو و سزار از این تیم، بحرانی جدید را برای هواداران سپاهان به ارمغان آورد!
منابع خبری در باشگاه سپاهان اعلام کردند،جدایی فابیوجانواریو از این تیم اصفهانی با صلاحدید کادر فنی تیم فوتبال سپاهان صورت گرفته است اما جدایی برونو سزار از سپاهان قانونی نبوده است و این بازیکن بدون اطلاع با شگاه با تیمی جدید وارده مذاکره شده است که این ماجرا با شکایت رسمی به فیفا پیگیری خواهد شد تا برونو سزار بابت عدم تعهد به مفاد قراردادش به سپاهان غرامت پرداخت کند.
با وجود این که مسؤولان سپاهان جدایی جانواریو را تائید کردند اما اظهارات این بازیکن در خصوص کنار گذاشتنش از تیم فوتبال سپاهان نشان می‌دهد پشت پرده این تصمیم اتفاقاتی روی داده که باعث حذف ناگهانی هافبک برزیلی سپاهان اصفهان شده است.جانواریو در مصاحبه‌خود تاکید کرده است از تصمیم مسؤولان سپاهان متعجب است به همین دلیل باید توضیحات اعضای کادر فنی در این خصوص را جویا شود تا راضی به جدایی از سپاهان شود.
چرا کرانچار قید فابیو را زد؟
منابع خبری نزدیک به باشگاه سپاهان مدعی‌اند موضوع کنار گذاشتن جانواریو به هفته‌های پایانی لیگ یازدهم بازمی‌گردد، جایی که هافبک برزیلی سپاهان به دلیل اختلاف نظر با کرانچار در تمرینات این تیم شروع به اعتراض کرد. اعتراض فابیو به نوع تصمیم گیری زلاتکو کرانچار هافبک برزیلی را به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل کرد اما به دلیل حساسیت هفته‌های پایانی خبر درگیری جانواریو و زلاتکو به رسانه‌های گروهی کشیده نشد.
با پایان فصل نقل و انتقالات مسؤولان باشگاه سپاهان بدون اطلاع کرانچار قرارداد فابیو را تمدید کردند،وقتی سرمربی کروات تیم فوتبال سپاهان دلیل این مطلب را جویا شد،مدیرعامل باشگاه به وی گفت جانواریو تعهد داده است تا به تصمیمات کادر فنی احترام بگذارد، هرچند مدیرعامل باشگاه سپاهان برای حفظ جانواریو تلاش فراوانی به خرج داد اما زلاتکو علاقه‌ای به حفظ این بازیکن نداشت برای همین به دنبال موقعیتی بود تا این بازیکن را حذف کند.
غیبت جانواریو در تمرینات تیم فوتبال سپاهان و مصدومیت قدیمی این بازیکن در اردوی خارج از ایران سپاهان، باعث شد زلاتکو تصمیم خود را درباره جانواریو اجرایی کند تا این بازیکن از سپاهان خارج شود.
یکی از نزدیکان زلاتکو کرانچار به قدس گفت:« برخی رفتارهای جانواریو برخلاف میل کادر فنی بود، اما همه چیز از یک جمله جنجالی بازیکن برزیلی شروع شد، وقتی وی در برابر زلاتکو فریاد زد که من مشتریان زیادی در ایران دارم که اگر اشاره کنم با قراردادی میلیاردی به آن تیم خواهم رفت زلاتکو تصمیم به حذف این بازیکن گرفت تا سایر بازیکنان اجازه چنین رفتارهایی را به خود ندهند.»
رحیمی خطاب به فتح ا.. زاده:جانواریو را جذب نکنید
برخی محافل خبری مدعی شدند مقصد بعدی جانواریو به احتمال بسیار زیاد تیم فوتبال استقلال است، اما گفته می‌شود مدیران سپاهان و استقلال با هم به توافق رسیدند که هیچ یک از این دو باشگاه با بازیکن برزیلی فصل گذشته سپاهان قراردادی امضا نکنند چون این بازیکن رفتار مناسبی با کادر فنی سپاهان نداشته است، شایعات جدی حکایت از این دارد که رحیمی خطاب به فتح ا... زاده اعلام کرده است همانگونه که سپاهان بابت رفتار مجتبی جباری با کادر فنی و مدیریتی استقلال حاضر به جذب این بازیکن نشد استقلال نیز از خرید بازیکن برزیلی سپاهان صرفنظر کند.
تراکتورسازی و ملوان به دنبال بازیکن برزیلی
برخی اخبار نیمه رسمی حکایت از این دارد که مسؤولان دو باشگاه ملوان بندرانزلی و تراکتورسازی تبریز قصد دارند با مدیربرنامه ایرانی جانواریو وارد مذاکره شوند تا در صورت توافق نهایی این بازیکن را به خدمت بگیرند تا هافبک سرشناس فصل پیشین سپاهان را برای لیگ دوازدهم به خدمت بگیرند، اتفاقی که در صورت عملی شدن نام این دو باشگاه را بر سر زبان‌ها می‌اندازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها