کد خبر: ۶۵۷۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۱۷ تير ۱۳۹۱
وزیر کشور گفت: دولت در تغییر استانداران به مصالح نظام توجه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد مصطفی‌محمد نجار بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه استاندار خراسان‌شمالی اظهار داشت: طی این تغییر و تحول‌ها، دولت به دنبال منافع مردم بوده است تا این مهم به نفع احسن انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از اظهارات در خصوص آخرین سال فعالیت دولت دهم صحیح نیست، گفت: دولت هنوز امسال و سال آینده را برای خدمت‌رسانی به مردم زمان لازم را پیش رو دارد.

وزیر کشور همچنین به کسب افتخارات دولت نهم و دهم در عرصه اقتدار نظام اسلامی در داخل و خارج از کشور اشاره کرد و گفت: وقتی که نظام در عرصه‌های مختلف قدرتمند می‌شود دشمنان نیز بیشتر می‌شوند و اکنون یک کشور صاحب قدرت در جهان بوده که دشمن علیه ما تصویر می‌کند تا به نظام آسیب وارد کند.

وی با بیان اینکه تمام این تهدیدات دشمنان به فرصتی برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است، تصریح کرد: هر چقدر دشمنان علیه کشورمان دشمنی کنند اراده ملت در مقابل دشمنان نیز بیشتر می‌شود و خوشبختانه اکنون نظام اسلامی از اقتدار بالایی برخوردار است.

مصطفی‌محمد نجار تحریم‌های دشمنان را علیه نظام اسلامی بی‌تاثیر و بی‌اثر خواند و گفت: ما کشوری قوی با دارا بودن ذخایر طبیعی بوده و مهمتر از آن از نیروی انسانی کار آمد بهره‌مند هستیم.

وزیر کشور تاکید کرد: به طور حتم ملت از این تحریم‌های دشمنان عبور خواهد کرد و این بار این برنامه‌های تحریم دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی برای تحت فشار قرار دادن نظام با وحدت و همدلی ناکام خواهد ماند.

وی با اشاره به کارآمدی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: حضور 64 درصدی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مقایسه با کشورهای غربی بی‌سابقه بوده که این حاکی از وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

مصطفی‌محمد نجار بهره‌گیری کشورمان را از علوم، دانایی و دستیابی به فناوری‌های مختلف را بر شمرد و اضافه کرد: فناوری هسته‌ای، پرتاب ماهواره از جمله بخش‌هایی بوده که نظام به پیشرفت‌های ارزشمندی رسیده و امروز ما کشور هسته‌ای و فضایی هستیم.

وی افزود: اینکه آنان دانشمندان جوان ما را ترور می‌کنند نشانه استیصال دشمنان بوده که دست به این کار کثافت‌بار می‌زنند.

وزیر کشور تاکید کرد: هر چقدر دشمنان علیه نظام اسلامی دشمنی کنند قطعا اراده مردم در مقابل دشمنان نیز بیشتر می‌شود.

به گزارش فارس در این آئین با قدردانی از خدمات دو ساله ابوطالب شفقت استاندار سابق خراسان‌شمالی، محمود احمدی‌بیغش به عنوان استاندار جدید استان معرفی و حکم خود را از وزیر کشور دریافت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها