کد خبر: ۶۵۰۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۳ تير ۱۳۹۱
تیم ملی فوتبال زیر 22 سال ایران در بازي برابر بحرين به تساوي يك بر يك رسيد اما به عنوان سرگروه به مرحله نهایی مسابقات زیر 22 سال آسیا صعود کرد.
ايسنا، آخرین دیدار تيم ملي فوتبال زير 22 سال ايران در مرحله مقدماتي قهرماني آسيا عصر امروز (سه‌شنبه)در مالاکای مالزي انجام شد كه با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.

با اين نتيجه تيم ايران با 13 امتياز به عنوان تيم نخست و كويت به عنوان تيم دوم به مرحله نهايي راه يافتند.

ایران که با ترکیب سید حسین حسینی-بهرام دباغ-علی گودرزی-محمد امین حاج محمدی-شهریار شیروند-مرتضی پورعلی گنجی-مرتضی تبریزی(وحید اسماعیل بیگی در دقیقه 66) -محسن مسلمان-میلاد غریبی-پیام صادقیان(کاوه رضایی در دقیقه 62)-یعقوب کریمی(فرشاد احمدزاده در دقیقه 92) به میدان رفته بود در نیمه دوم تیم برتر میدان بود اما بازی تاخیری بحرینی ها ابتکار عمل را از ملی پوشان ایرانی گرفته بود.

در نیمه اول، ایران در ثانیه های تلف شده بازی گل اول را دریافت کرد اما در نیمه دوم بحرینی ها کاملا تحت تاثیربازی خوب ملی پوشان ایرانی بودند و آنقدر تحت فشار بودند که همه بازیکنان این تیم کارت زرد دریافت کردند و حتی یک اخراجی هم دادند. دروازه بان این تیم هم کارت زرد دریافت کرد. از ایران پورعلی گنجی در دقیقه 58، کاوه رضایی در دقیقه 71 و اسماعیل بیگی در دقیقه 93 کارت زرد دریافت کردند.

در نیمه دوم و در اوایل بازی پورعلی گنجی در دقیقه 48 دروازه تیم بحرین را باز کرد تا ایران به گل تساوی برسد. در دقایق باقیمانده بحرینی ها با دفاع و بازی تاخیری و وقت کشی بازی را به انتها رساندند. در دیگر دیدارها کویت 8 بر صفر مالدیو را شکست داد و تیم دوم گروه شد. تاجیکستان هم 4 بر 2 از سد قطر گذشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها