کد خبر: ۶۴۸۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۱۳ تير ۱۳۹۱
ایرانپور:
نماینده مبارکه گفت: امروز راجع به فردی باید صحبت کنیم که عملکرد منفی او باعث شد که تعدادی از نمایندگان مجلس به او اعتراض کنند.

فارس، علی ایرانپور نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) طی سخنانی به عنوان نماینده معترض به اعتبار‌نامه ایرانپور، اظهار داشت: بنده به دنبال تلافی کردن اتفاقاتی که در چند ماه اخیر صورت گرفت، نیستم اما خدا می‌داند که چه بر سر ما و خانواده ما آمد و چه بر سر مردمی آمد که با هزاران امید و آرزو به نماینده خود رای دادند تا به خانه ملت بروند و به دنبال حل مشکلات آنان باشند.

وی با طرح این سوال که آیا بزرگ بودن به بزرگ‌منشی است یا اینکه به دنبال این و آن باشیم تا هر حرفی را مطرح کنیم؟!، گفت: کسانی به مدرک تحصیلی بنده ایراد گرفتند در حالی که بنده 7 سال با افتخار در دانشگاه‌های این کشور تحصیل کرده‌اند ولی این افراد باید به این پرسش پاسخ دهند که آنان چگونه در مدت 11 ماه، از کارشناسی به دکترا ارتقا یافتند و مدرک دکترای خود را طی 11 ماه دریافت کردند؟ این دانشگاه در کجای دنیا وجود دارد که در این مدت کوتاه مدرک دکترا می‌دهد؟

ایرانپور در بخش دیگری از سخنانش با طرح این سوال که آیا این خدمت به مردم است یا خیانت به مردم؟، متذکر شد امروز راجع به فردی باید صحبت کنیم که عملکرد منفی او باعث شد که تعدادی از نمایندگان مجلس به او اعتراض کنند.

به گفته وی، برخی نمایندگان خودشان را بالاتر از شورای نگهبان می‌دانند و بالاتر از شما نمایندگان مجلس که نخبگان و منتخبان 70 میلیون ایرانی هستید.

نماینده مردم مبارکه در خانه ملت ادامه داد: اگر برای حل چنین مشکلاتی نیازمند اصلاح آئین‌نامه داخلی هستید، چرا این کار صورت نمی‌گیرد؟ اگر برادر بزرگوارمان آماده بود، در حضور نمایندگان مجلس عذرخواهی کند، دست شما را هم می‌بوسیدیم و افتخار هم می‌کردیم و بهتر است این فرد ثابت کند که به دنبال حل مشکلات مردم است نه به دنبال جو‌سازی در مجلس.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها