کد خبر: ۶۴۵۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۱۱ تير ۱۳۹۱
تصمیماتی برای آینده فوتبالی‌ام دارم که امیدوارم وقتی نهایی شد آن را اعلام کنم. شاید بخواهم کارم را با مربیگری ادامه دهم، شاید هم یکی دو فصل دیگر بازی کردم
سایت گل- وحید هاشمیان که در حال حاضر در کشور آلمان به سر می‌برد و این در حالی است که معلوم نیست به فوتبال ادامه خواهد داد یا خیر.

هاشمیان ابتدا در مورد وضعیت فعلی خودش می گوید:«فعلا مدتی است که به آلمان آمده‌ام و دنبال انجام کارهای شخصی‌ام هستم. اوایل بازگشتم به آلمان در گیر تولد دخترم بودم در حال حاضر نیز کارهای عقب افتاده‌ام را انجام می‌دهم. با توجه به این مساله که حدود یک سال و نیم می‌شد که اقامت طولانی مدتی را در آلمان نداشتم حالا فرصت خوبی پیش آمده که به کارهای شخصی‌ام بپردازم.البته در این میان از انجام تمرینات اختصاصی هم غافل نیستم و ساعتی را به دویدن و انجام تمرینات انفرادی اختصاص می‌دهم تا آمادگی‌ام حفظ شود.»

مهاجم فصل گذشته سرخ پوشان چه تصمیمی برای فصل آینده دارد؟ او در این باره به قانون می‌گوید:« هنوز معلوم نیست کارهایم در آلمان چه زمانی به پایان می‌رسد. به هرحال در این مدت فرصت دارم تا در این خصوص تصمیم  بگیرم. تصمیماتی برای آینده فوتبالی‌ام دارم که امیدوارم وقتی نهایی شد آن را اعلام کنم. شاید بخواهم کارم را با مربیگری ادامه دهم، شاید هم یکی دو فصل دیگر بازی کردم. فعلا که تمام تمرکزم روی زندگی شخصی‌ام است. به امید خدا قصد دارم بهترین تصمیم را برای آینده ورزشی‌ام بگیرم.»

هاشمیان در رابطه با وضعیت پرسپولیس هم اظهار نظر می‌کند:« در این مدت که آلمان بودم اطلاع دقیقی از اخبار پرسپولیس ندارم. به هر حال امیدوارم این تیم برای فصلی که پیش رو دارند موفق باشد و بتواند مشکلات و ناکامی‌های فصل گذشته‌اش را جبران کند.»

هاشمیان در مورد تاخیر در اعلام و معرفی سرمربی پرسپولیس نیز می‌گوید:« ممکن است تاخیر در اعلام سرمربی این تیم کمی مشکل ساز شود و این موضوع طبیعتا در آینده بی تاثیر نخواهد بود اما با توجه به مدیریت خوب و بازیکنان توانمندی که این تیم دارد من آینده خوبی را برای پرسپولیس پیش بینی می‌کنم، البته من معتقدم باید به کادر فنی این تیم زمان داد ضمن اینکه مطبوعات نیز نباید این تیم واعضای آن را اذیت کنند. در این صورت تیم می‌تواند فصل موفقی را پیش رو داشته باشد.»

هاشمیان در ارتباط با حذف آلمان و ناکامی این تیم مدعی در رقابت‌های یورو 2012 و بازتاب این موضوع در آلمان به ویژه رسانه‌های این کشور می گوید:« اتفاقا این موضوع این روزها سوژه اصلی روزنامه‌های ورزشی در آلمان است. پس از ناکامی این تیم در مطبوعات انتقادهای زیادی از یواخیم لو می‌شود و اکثر منتقدان اشتباه در ارنج و برنامه‌های فنی کادر فنی آلمان را دلیل اصلی حذف این تیم می‌دانند، با این وجود به نظر من لو جزو بزرگ‌ترین مربیان تاریخ آلمان به شمار می‌رود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها