کد خبر: ۶۴۴۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۱ تير ۱۳۹۱
امير قلعه‌نويي عذر 2 بازيکن تيم استقلال را خواست و از اين 2 نفر به ترکيه نرفتند.
امير قلعه نويي سرمربي استقلال پيش از سفر تيمش به ترکيه نام 2 بازيکن اين تيم را در فهرست مازاد قرار داد. مجتبي محبوب مجاز و توحيد غلامي 2 بازيکني هستند که در اين مدت با استقلال تمرين کردند ولي نتواستند نظر سرمربي اين تيم را جلب کنند. از همين رو اين دو نفر مي توانند با دريافت رضايت نامه از استقلال جدا شوند.

* اعضاي تيم استقلال که بامداد امروز تهران را به مقصد ترکيه ترک کردند در 40 کيلومتري شهر استانبول مستقر شدند. آبي پوشان در کمپي به نام گرين پارک حضور دارند. اين کمپ همان محلي است که قلعه نويي سال گذشته تراکتورسازي را براي برپايي اردوي پيش از فصل به آنجا برد.


* محمد محمدي که گفته مي شد به دليل مشکل مالياتي نمي تواند استقلال را همراهي کند بدون هيچ مشکلي بامداد امروز همراه استقلال به ترکيه رفت.


* ساموئل که گفته مي شود در اردوي ترکيه به استقلالي ها اضافه خواهد شد شب گذشته به تهران آمد تا پس از مذاکرات نهايي و ثبت قرارداد به جمع ديگر بازيکنان اضافه شود.


* علي فتح الله زاده و علي اميري روز جمعه راهي ترکيه خواهند شد.


* قرار است بازيکنان استقلال روزانه دو جلسه تمرين را پشت سر بگذارند و 3 بازي تدارکاتي در دستور کار قرار داده اند. محور تمرينات اين تيم برنامه هاي تاکتيکي خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها