بانک صادرات ايران به منظور افزايش سطح دسترسي مشتريان به خدمات بانکداري نوين تا پايان خرداد ماه سالجاري 28 ميليون و 500 هزار کارت الکترونيکي بانکي صادر نموده که اين تعداد کارت صادره بيانگر رشد 32 درصدي نسبت به مقطع مشابه درسال گذشته ميباشد.
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، در راستاي جلب رضايت مشتريان، ارتقاي کيفي خدمات، تنوع بخشي به محصولات و توسعه بانکداري الکترونيک، اين بانک نسبت به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان دراسرع وقت اقدام نموده و بر اين اساس تا پايان خرداد ماه سالجاري،بالغ بر 28 ميليون و 500 هزار کارت صادر و تحويل مشتريان نموده است که از اين تعداد، حدود 20 ميليون کارت مربوط به استانها و 8 ميليون و 500 هزار کارت مربوط به مشتريان اين بانک در تهران ميباشد.
اين گزارش حاکي است از بين انواع کارتهاي الکترونيکي، کارتهاي سپهر با توجه به قابليتهاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاههاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاههاي پايانه فروش و... را براي مشتريان فراهم ميسازد بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
گفتني است دارندگان سپهرکارتهاي اين بانک ميتوانند از خدمات متنوع دستگاههاي خودپرداز، خدمت پرداخت تلفني قبوض و تلفنبانک صداي سپهر (09602)، پايانههاي فروش نصب شده در فروشگاههاي معتبر سراسر کشور و دستگاههاي کارتخوان شعب استفاده نمايند.
شايان ذکراست بانک صادرات ايران با برخورداري از 3 هزار شعبه سپهري درسراسر کشور روزانه به طور متوسط حدود 14 ميليون تراکنش را به صورت آني انجام ميدهد و همچنين تعداد 3 هزار و 775 دستگاه خودپرداز اين بانک به صورت ميانگين روزانه 2ميليون و300 هزار تراکنش مالي موفق مربوط به دارندگان کارتهاي اين بانک و کارتهاي شتابي را انجام ميدهند.