کد خبر: ۶۴۴۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۱۱ تير ۱۳۹۱
«اكثر شركت كنندگان در ميتينگ هاي مجاهدين خلق [منافقين] نه ايراني كه آفريقايي و افغاني و اروپائيان بيكار و فقير هستند و به هواي يك وعده غذاي مجاني در اين ميتينگ ها شركت مي كنند».
كيهان: يكي از عناصر ضدانقلاب خارج نشين ضمن انتشار اين مطلب و با اشاره به گربه رقصاني چندي پيش منافقين در پاريس نوشت: واقعيت پشت پرده همايش مجاهدين خلق در پاريس چه بود؟ اصلا دوست نداشتم بار ديگر نام منحوس اين گروه را بياورم، اما دروغ گويي ها و شارلاتان بازي اينها به حدي است كه مجبور شدم براي اطلاع رساني اين مطلب را بنويسم. سران سازمان كه در پاريس مستقر مي باشد، چند سالي است كه در ماه ژوئن همايشي را با نام پرطمطراق و دهن پركن «گردهمايي ايرانيان آزاده» در اين شهر برگزار مي كنند كه هدف از آن چيزي جز بهره برداري رسانه اي و تبليغاتي نيست. چند روز پيش مجددا اين برنامه برگزار شد. ويدئوي به دست آمده از اين نمايش به خوبي نشان مي دهد اكثر شركت كنندگان در اين برنامه نه ايراني كه در واقع آفريقايي، لهستاني، افغاني ها و اروپائيان بيكار و فقير ساكن فرانسه و برخي از كشورهاي شرق اروپا بوده اند! اين افراد با اتوبوس و به شوق خوردن غذا و نوشيدني مجاني و نيز بازديد و اسكان رايگان در پاريس به اين مراسم آورده مي شوند. اگر ويدئو را نگاه كنيد به وضوح مي بينيد كه به سختي مي توان افراد ايراني را در ميان سياه پوستان و موبورهاي مستقر در محل همايش، مشاهده كرد!
نويسنده وبلاگ «گاه نوشت هاي آلفرد» مي افزايد: واقعا زهي شرم! در اين تجمعات كه با صرف هزينه بسيار هنگفت و چند ميليون دلاري برگزار مي شود، از سياستمداران سابق آمريكايي كه اكثرا طرفداران دو آتشه حمله به ايران مي باشند براي سخنراني استفاده مي شود. آن طور كه در سايت فايننشال تايمز و برخي ديگر از سايتهاي معتبر ذكر شده، هر كدام از اين افراد براي يك سخنراني 10 دقيقه اي تا 40هزار دلار پول دريافت مي كنند. هدف سازمان از اين مراسم پرهزينه اين است كه مدعي شوند نزد ايرانيان داراي پايگاه و اپوزيسيون رژيم هستند.
اين ضد انقلاب خارج نشين در ادامه مي نويسد؛ اين دروغ گويي هاي مجاهدين خلق، خود سند محكمي است بر اين واقعيت كه هيچ پايگاه اجتماعي حتي در ميان ايرانيان مقيم خارج از كشور ندارد و براي پر كردن ميتينگ هاي خود دست به نيرنگ مي زند و با نوشابه و ساندويچ از خارجي ها به عنوان سياهي لشكر استفاده مي كند!
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها