به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک درراستاي ترويج فرهنگ بهرهمندي از خدمات نوين بانکي و کاهش هزينهها، ترافيک و آلودگي هوا توسعه خدمات بانکداري برپايه بسترهاي ارتباطي نوين را در اولويت قرارداده است. به گونهاي که سيستم هاي الکترونيکي اين بانک در خلال ارديبهشت ماه سال 91 توانستهاند بيش از 59ميليون تراکنش شتابي را با موفقيت انجام دهند. اين ميزان تراکنشها نمايانگر اقبال ويژه هموطنان به خدمات الکترونيکي و توانمنديهاي اين بانک در ارايه خدمات نوين است.
براساس اين گزارش درارديبهشت ماه سال91 تعداد 388ميليون تراکنش شتابي توسط 29 بانک صورت گرفته که دراين ميان بانک صادرات ايران بيش از 59 ميليون تراکنش مالي (حدود 16 درصد از کل تراکنش هاي شتابي) را با موفقيت انجام داده است.
شايان ذکراست بانک صادرات ايران با نصب بيش از 388 هزار دستگاه پايانه فروش، 3 هزار و 775 دستگاه خودپرداز، صدور بيش از 28 ميليون کارت الکترونيکي نقش بسزايي در تحقق اهداف اين نوع بانکداري دارد.