کد خبر: ۶۳۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۱ آبان ۱۳۸۹
"صراط" در حالی که چندی پیش با کش و قوس فراوان بالاخره معاونت صنایع دستی و پژوهشگاه میراث فرهنگی به اصفهان و شیراز منتقل شد اخبار تاسف آوری از اقدامات مشکوک در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به گوش می رسد .
به گزارش صراط در اقدامی ضربتی ، کلیه کارکنان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از ساختمان مرکزی این سازمان در خیابان آزادی تقاطع یادگار امام (ره) خارج شده و به ساختمانی بسیار کوچک در خیابان سی تیر منتقل شده اند .
این در حالی است که خبرنگار صراط نیوز اطلاع کسب کرد داخل ساختمان ستاد مرکزی سازمان میراث فرهنگی دستخوش تغییرات اساسی شده و در حال تخریب شدن است .
در همین رابطه شنیده شده است که اموال موجود در داخل ساختمانها به طرز عجیبی در حال از بین رفتن و ظاهرا مقرر شده تا به فروش برسد!
با وجود انتقال کارمندان انبوه سازمان به یک ساختمان کوچکتر ، بسیاری از نیروهای قراردادی میراث فرهنگی به عنوان دورکاری به منزل خود منتقل شده و قرارداد کاری آنها تا بهمن ماه منعقد شده است .
شنیده ها حاکی از آن است که برای برخی قسمتها از جمله بسیج سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هیچ مکانی در نظر گرفته نشده و ظاهرا قرار نیست که بسیج در ساختمان جدید مستقر شود .
لازم به ذکر است بنا بر شنیده های خبرنگار صراط حدود دو ماه پیش مبلغی نزدیک به 120 میلیون تومان بابت تعمیرات و بازسازی مهدکودک موجود در ساختمان ستاد مرکزی میراث فرهنگی هزینه شده که متاسفانه در حال حاضر به دلیل تخریب در داخل این مجموعه تمام قسمتهای آن از بین رفته است .
چندی پیش بقایی دلیل این جابجایی را ساختن یک مجموعه فرهنگي تاريخي با نام "ارگ آزادي " در محل ساختمان ستاد مرکزی عنوان کرده بود .
 لازم به یاد آوری است با توجه به انتقال ناقص معاونت صنایع دستی به اصفهان و همچنین جدا شدن تعداد بسیاری از اساتید پژوهشگاه میراث فرهنگی اخیرا این سازمان عریض و طویل توافقاتی را با پژوهشگاه میراث فرهنگی دانشگاه تهران جهت انجام امور پژوهشی میراث فرهنگی به صورت پروژه ای صورت داده است .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها