کد خبر: ۶۳۳۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۵ تير ۱۳۹۱
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا :
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا از ضرورت برنامه ريزي و تلاش روزافزون براي مقابله با تهديدات اقتصادي استكبار خبر داد و گفت: دشمن مراكز توليدي و صنعتي ما را هدف گرفته و لازمه پيروزي در اين نبرد كار و تلاش بيشتر، خلاقيت و حمايت از يكديگر است.
به گزارش سايپانيوز مهندس نعمت الله پوستين دوز در مراسم بزرگداشت روز جانباز و تجليل از همكاران ايثارگر گروه خودروسازي سايپا جانبازي را اوج سعادت و كمال انسان دانست و اظهار داشت: آن چه امروز ملت ما با آن روبرو است جنگ اقتصادي دشمنان است كه مي كوشند با تمامي توان و امكاناتشان آن را بر ما تحميل كنند.
وي با بيان اين مطلب كه دشمن واحدهاي صنعتي و توليدي و نيز بانك ها و مراكز مالي و اقتصادي كشورمان را هدف قرار داده است افزود: سربلند بيرون آمدن از اين عرصه نيازمند هوشمندي، كار و تلاش بي وقفه و خلاقيت هاي ملت ما است.
پوستين دوز با يادآوري روحيه اتحاد و همبستگي ملت ايران خاطرنشان كرد: با حمايت مردم و مسئولان و كار بيشتر و حمايت از يكديگر در سطح ملي مي توانيم در ميادين اقتصادي بر دشمن فائق آييم.
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در خاتمه با تجليل از رشادت ها و مجاهدت هاي همكاران شهيد و جانباز گروه سايپا گفت: دعاي خير اين مجاهدان راه حق موجب دوچندان شدن انگيزه ما در راه تلاش براي ارتقا صنعت كشور خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها