کد خبر: ۶۳۲۱۴
زمان انتشار: ۰۲:۴۶     ۰۵ تير ۱۳۹۱
ستاره آبي- اناري ها در واكنش به اين سؤال كه چرا هواداران در رقابت هاي يورو 2012 نام او را در ديدارهاي پرتغال صدا مي زنند، حاضر به پاسخگويي نشد.
اگر چه ليونل مسي در رقابت هاي يورو 2012 حضور ندارد، اما در بازي هاي پرتغال نام او طنين انداز ورزشگاه ها است و تماشاگران حريف براي بر هم زدن تمركز كريستيانو رونالدو در هر جايي كه او را ببينند نام مسي را فرياد مي زنند.
مسي در نشستي خبري پيش از بازي خيريه ياران مسي با ستارگان جهان فوتبال درباره اين سؤال كه چرا تماشاگران نام او را صدا مي زنند، حاضر به پاسخگويي نشد و گفت: نمي خواهم در اين باره صحبت كنم.
بهترين بازيكن سه سال اخير فوتبال جهان درباره آينده خود در بارسلونا، گفت: بارسلونا خانه من است. اميدوارم كه در اين تيم به فوتبال خود پايان دهم. تصور نمي كنم كه روزي خود را با پيراهن رئال مادريد ببينم.
مسي درباره رفتن گوارديولا از بارسلونا و انتخاب ويلانوا به عنوان جانشين وي گفت: رفتن گوآرديولا ما را ناراحت كرد. انتظار نداشتم كه او تيم را ترك كند، اما به هر حال اين تصميم او بود و بايد به آن احترام گذاشت. درباره ويلانوا هم بايد بگويم كه از انتخاب او خوشحال شدم، چرا كه او به خوبي بر شرايط تيم احاطه دارد و سبك بازي ما را تغيير نخواهد داد.
مسي درباره عملكرد خوب خود در بازي هاي اخير آرژانتين گفت: از اين كه توانستم مقابل برزيل هت تريك كنم خوشحالم. دوست دارم با تيم ملي كشورم به موفقيت هاي زيادي دست يابم. خوشبختانه در بازي هاي اخير نمايش خوبي داشته ام و اميدوارم كه به آن ادامه دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها