کد خبر: ۶۲۵۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۰۱ تير ۱۳۹۱
انديشمند امريکايي و يکي از تفنگداران سابق نيروي دريايي اين کشور مي‌گويد، اين‌که پول در سياست‌هاي امريکا نقشي کليدي ايفا مي‌کند "بسيار نااميد کننده است."
جيمز اچ. فتزر روز چهارشنبه (۳۱ خرداد، ۲۰ ژوئن) در گفت‌وگو با بخش امريکاي وبسايت پرس تي‌وي تصريح کرد، کميته ملي جمهوري‌خواهان مزيت "بيش‌تر و بيش‌تري" به پول مي‌دهد و روز به روز به نماينده بخش کوچک‌تري از جامعه امريکا بدل مي‌شود.

وي افزود، اعضاي حزب جمهوري خواه در واقع فقط "نماينده منافع افراد بسيار ثروتمند هستند."

فتزر با اشاره به راي گيري براي عزل اسکات واکر فرماندار جمهوري خواه ايالت ويسکانسين در ماه جاري ميلادي که نهايتا به ابقاء وي در سمتش انجاميد، خاطرنشان کرد، در صورتي‌که جمهوري‌خواهان با استفاده از پول و تبليغات گسترده "انتخابات را سرقت نکنند" هيچ شانسي براي پيروزي در هيچ انتخاباتي ندارند.

نيوت گينگريچ، نامزد جمهوري‌خواه سابق انتخابات رياست جمهوري امريکا اخيرا در يک مصاحبه هشدار داده است که تعداد اندکي ميلياردر در انتخاب رئيس جمهوري آتي امريکا از "امتيازي غير منصفانه" برخوردارند. وي روز سه شنبه (۳۰ خرداد) در پاسخ به سوالي درباره علت صدرنشيني ميت رامني در انتخابات‌هاي مقدماتي جمهوري‌خواهان گفت: "فکر مي‌کنم وي در نهايت از (حمايت) ۱۶ ميلياردر برخوردار است و ما فقط يک حامي ميلياردر داشتيم."

فتزر افزود تاييد ميت رامني از سوي رند پاول نيز از نظر بسياري از شهروندان امريکايي يک اقدام مايوس کننده ديگر به شمار مي‌رود.

رند پاول يکي از اعضاي جمهوري خواه مجلس سناي امريکا است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها