کد خبر: ۶۲۴۰
زمان انتشار: ۰۳:۴۰     ۰۷ آبان ۱۳۸۹
سایت ضد ایرانی العربیه نیز طی گزارشی به بازداشت داماد مولوی عبدالحمید پرداخت و در این گزارش شیطنت آمیز پس از استناد به سخنان مولوی عبدالحمید راجع به سیاست های تبعیض آمیز جمهوری اسلامی نسبت به اهل سنت بلافاصله از گروه جندالشیطان سخن به میان آورد و مدعی شد این گروه نیز می گوید که برای رفع تبعیض بر علیه اهل سنت از طرف جمهوری اسلامی مبارزه می کند!.

به گزارش 598، به نقل از زاهدان پرس، سایت ضد انقلابی روز آنلاین ضمن ابراز نگرانی از بازداشت داماد مولوی عبدالحمید نوشت :نقض حقوق اقلیلت های دینی در ایران، به ویژه در طول سال گذشته، از سوی برخی از نهاد های جهانی مدافع حقوق بشر محکوم شده و کمیسیون آزادی بین المللی ادیان آمریکا، وزارت امور خارجه آمریکا و شیرین عبادی، برنده جایزه صلح نوبل، از جمله نهادها و اشخاصی هستند که تداوم ایجاد محدودیت برای اقلیت های دینی و مذهبی در ایران را تائید کرده اند!.

این سایت همچنین طی مصاحبه ای با خواهر عبدالرحیم شه بخش داماد مولوی عبدالحمید تلاش کرد تا وی را فرد بیگناه و به دور از سیاست نشان دهد.

این سایت ضد انقلاب به نقل از  خواهر عبدالرحیم شه بخش نوشت:  "داماد مولوی عبدالحمید هیچ نوع فعالیت سیاسی نداشته و مرتکب هیچ جرمی هم نشده است."

این سایت ضد انقلابی نیز در ادامه با استناد به سخنان مولوی عبدالحمید جمهوری اسلامی را متهم به ظلم به اهل سنت کرد.

سایت ضد ایرانی العربیه نیز طی گزارشی به بازداشت داماد مولوی عبدالحمید پرداخت و  در این گزارش شیطنت آمیز پس از استناد به سخنان مولوی عبدالحمید راجع به سیاست های تبعیض آمیز جمهوری اسلامی نسبت به اهل سنت بلافاصله از گروه جندالشیطان سخن به میان آورد و مدعی شد این گروه نیز می گوید که برای رفع تبعیض بر علیه اهل سنت از طرف جمهوری اسلامی مبارزه می کند!.

در همین حال سایت دویچه وله نیز از فرصت استفاده کرده و با گفتگو با تعدادی از افراطیون ضد انقلاب تلاش کرد تا  از ممنوع الخروج شدن مولوی عبدالحمید به همراه تعداد دیگری از علمای تندرو اهل سنت به عنوان تحریکی برای ایجاد شکاف بین اهل سنت و تشییع ایران استفاده کند.

همچنین سایت صهیونیستی بالاترین نیز در اینباره به خبرسازی پرداخت و تعدادی از سایت های وهابی عرب زبان منطقه نیز از داماد مولوی عبدالحمید اعلام  حمایت کردند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
عمر از دیواندره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
مرگ بر اصل ولایت فقیه لعنت بر عبدالله بن سبا یهودی و پیروانش که لباس محبان اهل بیت مصطفی برتن کردند و با پیروان حقیقی ال بیت سرور کاینات میستیزند به جرم دوستی با بهترین و صمیمی ترین یاران ان بزرگوار صلی الله علیه خودتان هم میدانید که مذهب کثیفتون باطله و انشاالله در اینده ای نه چندان دور فرزندان عمر فاروق نسل مجوسان زمانه از ایران و جهان خواهند کند یاالله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها