کد خبر: ۶۲۳۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۰۱ تير ۱۳۹۱
وقتي آقاي ستاره گفت حاضر است به جاي يك ميليارد و سيصد ميليون با يك ميليارد استقلالي شود به شرطي كه فتح الله زاده چك شخصي اش را به او بدهد، اين طور جواب شنيد:«نه حاجي جان! اين دفعه خبري از چك شخصي نيست!
فتح الله زاده اين احتمال را مي دهد كه دوباره در همان اوايل ليگ دوازدهم، عذرش خواسته شود.
استقلال را مي توان بيكارترين تيم فصل نقل و انتقالات لقب داد، تيمي كه هنوز نه بازيكني را به طور رسمي جذب كرده و نه هيچ كدام از تمديد قراردادي هايش را به هيئت فوتبال برده.

 به گزارش ندای انقلاب : اگر هم مي گويند كه وقتي فلان بازيكن در تمرين شركت مي كند پش حضورش قطعي است مي توان دهنوي را مثال زد كه در تمرين هم شركت كرد ولي به تبريز رفت و قراردادش با تراكتورسازي را ثبت كرد. ستاره ها از استقلال مي روند و در اين ميان چهره اصلي بي شك علي فتح الله زاده است كه منفعل ترين روزهاي مدير عاملي اش در استقلال را مي گذراند به خصوص وقتي ديگر خبري از دسته چك جادويي اش هم نباشد، همان دسته چكي كه فصل قبل با تكيه بر آن امثال مهدي رحمتي و تيموريان و خسرو حيدري جذب شدند و جباري هم بي سر و صدا و بدون حاشيه تمديد كرد. 

فتح الله زاده در اين فصل اندك علاقه اي به استفاده از چك هاي شخصي اش ندارد و براي اين كار هم دلايل محكمي دارد. حاجي در وهله اول مي خواهد با اين كار، ناراحتي اش از رسولي نژاد را نشان دهد. رييس هيئت مديره استقلال قبل از ابقاي فتح الله زاده و در روزهايي كه هر روز يك گزينه را به دفترش مي برد، صراحتا از اينكه فتح الله زاده چك شخصي به بازيكنان داده انتقاد كرد و گفت بازيكن بايد با استقلال قرارداد ببندد و پولش را هم از اين باشگاه بگيرد. رسولي نژاد گفت متوجه نمي شود دادن چك شخصي به يك بازيكن يعني چه؟ حالا هم فتح الله زاده طبق حرف رييس هيئت مديره كار مي كند و چك شخصي به هيچ كس نمي دهد. 

دليل دوم آقاي مدير عامل اما محكم تر هم هست، فتح الله زاده مي ترسد سناريوي ليگ هشتم تكرار شود و او در همان هفته هاي ابتدايي بركنار شود. در ليگ هشتم هم فتح الله زاده تيم خوبي با حضور امثال خسرو حيدري و فابيو جان واريو و سياوش اكبرپور و هاشم بيك زاده براي قلعه نويي بست ولي فقط ۵ هفته روي صندلي مدير عاملي نشست و نتوانست قهرماني تيمش را ببيند. فتح الله زاده هنوز هم از اين اتفاق ناراحت است و مي گويد به او اجازه داده نشد قهرماني تيمي كه براي قهرماني بسته بود را ببيند.

 فتح الله زاده اين احتمال را مي دهد كه دوباره در همان اوايل ليگ دوازدهم، عذرش خواسته شود و به همين دليل ترجيح مي دهد طبق تاكتيك رسولي نژاد بازي كند. به همين دليل بود كه وقتي آقاي ستاره گفت حاضر است به جاي يك ميليارد و سيصد ميليون با يك ميليارد استقلالي شود به شرطي كه فتح الله زاده چك شخصي اش را به او بدهد، اين طور جواب شنيد:«نه حاجي جان! اين دفعه خبري از چك شخصي نيست!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها