کد خبر: ۶۱۹۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
فريد زرينه پزشك سابق پرسپوليس 17 سال در پرسپوليس حضور داشت ولي معمولا زياد دوست نداشت در رسانه‌ها ديده شود
سايت گل – فريد زرينه پزشك سابق پرسپوليس 17 سال در پرسپوليس حضور داشت ولي معمولا زياد دوست نداشت در رسانه‌ها ديده شود. او كه حالا مدتي است از پرسپوليس فاصله گرفته چند روز پيش از صباي قم پيشنهاد داشت و حتي يحيي گل‌محمدي هم با زرينه صحبت كرد. پزشك سابق پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در مورد اين پيشنهاد مي‌گويد:« چند روز پيش گل‌محمدي تماس گرفت و درخواست كرد كه با باشگاه صبا همكاري كنم. او از قبل مرا مي‌شناسد و سال‌ها قبل با هم در پرسپوليس بوديم اما من عذرخواهي كردم و نمي‌توانم به صبا بروم.»

او ادامه مي‌دهد:« من در مطب خودم هستم و بيشتر وقتم را در اختيار بيماران خودم مي‌گذارم. به هر حال اينطوري نامهرباني‌ها كمتر و عزت و احترام بيشتر است. من دوست داشتم با يحيي كار كنم چون خصوصيات اخلاقي‌اش منحصر به فرد است ولي احساس كردم شايد نتوانم مثل سابق در اختيار صبا باشم.»

زرينه در قسمتي از حرف‌هايش خاطرنشان مي‌كند:« من هميشه سعي كردم صادق باشم. 17 سال در پرسپوليس بودم و جواني‌ام را در اين تيم گذاشتم. خيلي مواقع خانواده‌ام را تنها گذاشتم و در 17 عيد و اكثر تعطيلات كنار آنها نبودم. من از بچگي پرسپوليسي بودم و مي‌خواستم در خدمت اين تيم باشم، هميشه خودم بودم و يك ساك پزشكي و مطب شخصي‌ام. شما اگر با قديمي‌ها يا بازيكنان چند سال اخير مثل دايي، گل‌محمدي، عابدزاده، بزيك، مهدوي‌كيا، سعداوي، شاهرودي، ميناوند و ... صحبت كنيد كارنامه‌ام مشخص بوده است. در فصل گذشته هم بازيكناني مثل مهدوي‌كيا، عليرضا محمد، علي‌عسگري، زارع و بادامكي نزد من مي‌آمدند و سعي مي‌كردم مشكلات آنها را برطرف كنم.»

زرينه كه از باشگاه پرسپوليس دلخور است تاكيد مي‌كند:«‌ در لغتنامه‌ها دنبال واژه پيشكسوت بودم كه معنايش چيست و شايد من معنايش را اشتباه برداشت كرده‌ام اما انتظارم اين بود كه باشگاه ارتباطش را حفظ مي‌كرد و حداقل توقع داشتم قدرداني كنند يا در مورد انتخاب نفرات جديد تيم پزشكي نظر من را هم بپرسند وقتي بازيكني را با 3 سال بازي پيشكسوت مي‌دانند ديگر نمي‌دانم چه بگويم و شايد اشتباه مي‌كنم و معناي اين واژه را نمي‌دانم. در چند سال پيش هم پيشنهادهايي داشتم اما عذرخواهي كردم ولي انگار باشگاه‌هاي ديگر مرا بهتر از خودم مي‌شناسند.»

زرينه در پايان در پاسخ به اين سوال كه چرا از پرسپوليس رفتي خاطرنشان مي‌كند:« در فصلي كه دايي سرمربي بود اتفاقاتي افتاد و به اين نتيجه رسيدم كه قطع همكاري به صلاح طرفين است و يكسري مسائل را دايي بهتر مي‌داند در ضمن ارزش و مسووليت پزشك يك تيم بالاتر از اين حرف‌ها هست. من درست فكر كردم در ضمن وقتي فصل تمام شد مديريت قبلي با من تماس نگرفت و متوجه شدم حدسي كه زدم درست بوده است. حتي يك ماه كه از تمرينات گذشت و به مشكل خوردند از طريق آقاي استيلي با من تماس گرفتند اما من براي گذراندن يك دوره بايد به خارج از ايران مي‌رفتم به همين دليل و همچنين به خاطر ناراحتي‌ام از آنها نپذيرفتم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها