به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي ارايه خدمات مطلوب و جلب رضايت مشتريان همگام با پيشرفت فن آوريهاي جديد، ارايه خدمات بانکداري اينترنتي متنوع و گوناگونی را بر پايه بسترهاي اينترنتي در دستور کار قرار داده است. اين خدمات بدون محدوديت مکاني و زماني ارايه شد و داراي قابليتهاي فراواني از جمله انتقال وجه، روئيت صورتحساب، تعيين مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و... مي باشد که تا پايان ارديبهشت ماه سالجاري بيش از 219 هزار نفر از مشتريان ضمن عضويت دراين سامانه به طور ميانگين در ماه بيش از 5 ميليون تراکنش مالي خود را با موفقيت به انجام رساندهاند.
گفتني است اين بانک با بهره گيري از دستگاه رمز ساز لحظه اي (OTP ،( one- time password در محيطي کاملاً امن و بدون حضور فيزيکي در شعب اقدام به ارائه خدمات متنوعي نظير تائيد مبلغ چک ، انتقال وجه به حسابهاي خود و ديگران، پرداخت قبوض خدمات شهري، مشاهده خلاصه تسهيلات و …نموده است. همچنين اين بانک به منظور بهره مندي بيشتر مشتريان، ابزارها و روش هاي مطمئني در نظر گرفته به گونهاي که صاحبان حساب با استفاده از دستگاهرمزساز قادر به ورود و استفاده از سيستم و انجام تراکنش ميباشد.