کد خبر: ۶۱۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۰۵ آبان ۱۳۸۹
عضو هیئت مدیره بانک ملی ضمن اشاره به اتمام واریز یارانه‌های نقدی به تمام استانهای کشور تا پایان هفته جاری، گفت: تهرانی‌ها نیز تا آخر هفته جاری یارانه نقدی خود را از طریق سیستم بانکی دریافت می‌کنند.
به گزارش 598، محمد‌رضا حسین‌زاده در گفت و گو با فارس، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها ضمن تشریح آخرین مراحل قانون هدفمندی یارانه‌ها، اظهار داشت: هم‌اکنون 5 درصد از حساب‌های مردم برای واریز یارانه‌های نقدی در ارتباط با قانون هدفمندی یارانه‌ها نزد بانک ملی و مابقی نزد سایر بانک‌ها است.
وی با بیان اینکه استقبال مردم از بانک ملی وظیفه این بانک را در اجرای قانون مذکور سنگین‌تر می‌کند، افزود: بانک ملی تمام تلاش خود را می‌کند تا سیاست‌های دولت و نظام را به خوبی پیاده کرده و مردم نیز از این امر بهره‌مند شوند.
عضو هیئت‌ مدیره بانک ملی از تشکیل ستادی در این بانک برای اطلاع‌رسانی هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون ستادی در بانک ملی تعریف شده با عنوان "ستاد هدفمندی یارانه‌ها " که به صورت لحظه به لحظه با دولت، سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت رفاه در ارتباط است و همین امر موجب شده بانک ملی برنامه‌ریزی‌های داخلی خود را به صورت روزانه برای خدمت‌رسانی به مردم انجام دهد.
حسین‌زاده با تاکید بر اینکه تعداد افرادی که در بانک ملی حساب انتخاب کرده‌اند به ندرت از این نظر دارای مشکل هستند، افزود: درصد حساب‌هایی که مغایرت و یا اشکالی در واریز یارانه‌های نقدی دارند بسیار کمتر از سایر بانک‌ها است.
وی ادامه داد: اگر هم مشکلی در حساب‌های این افراد وجود داشته باشد کارمندان بانک ملی اشتباهات ثبتی در کد ملی یا اسامی را به صاحبان حساب اعلام می‌کنند تا نسبت به برطرف کردن آنها اقدام نمایند.
این مقام مسئول در ادامه اظهارات خود با اشاره به اینکه تمامی استان‌هایی که طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها در لیست واریز یارانه‌ها قرار دارند به خوبی یارانه‌ها را از طریق شبکه بانکی دریافت کرده‌اند، ادامه داد: قرار است به تدریج تا آخر هفته جاری تمام کشور از جمله تهران یارانه‌های نقدی را دریافت کنند.
وی با تاکید بر اینکه در تاریخ مذکور تهرانی‌ها نیز مانند سایر استانها یارانه‌های نقدی را دریافت خواهند کرد، تصریح کرد: سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده تا آخر هفته جاری یارانه‌های نقدی به تمام استانهای کشور واریز شود.
به گفته حسین‌زاده به دلیل اینکه تهران آخرین استان در معرفی حساب‌ها بود یارانه‌های نقدی نیز در این استان در مرحله آخر واریز خواهد شد.
این مقام مسئول تاکید کرد: منتظر هستیم دولت به سیستم بانکی اعلام کند که مسدودیت برداشت یارانه‌های نقدی برطرف شود. تا آخر هفته جاری نیز با وجود اینکه یارانه‌ها در استان تهران نیز واریز خواهد شد امکان برداشت وجود نخواهد داشت.
عضو هیئت مدیره بانک ملی تاکید کرد: زمانی که دولت قیمت حامل‌های انرژی را مشخص و اعلام کند به طور حتم امکان برداشت یارانه‌های نقدی نیز وجود خواهد داشت.
وی ادامه داد: به محض اینکه دولت اعلام کند امکان برداشت یارانه‌ها وجود دارد مردم می‌توانند این امر را به راحتی انجام دهند.
به گفته حسین‌زاده هم‌اکنون تمامی دستگاه‌های خودپرداز در بانکها امکانات لازم را برای اعلام موجودی یارانه‌های نقدی و پول‌رسانی به مردم دارند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یک سایت اطلاع‌رسانی در بانک ملی به منظور ارایه اطلاعات لازم در مورد آخرین وضعیت یارانه‌های نقدی آماده خدمت‌رسانی به مردم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها