کد خبر: ۶۱۸۳۱
زمان انتشار: ۰۳:۰۱     ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
اين مربي فرانسوي كه شهرت خوبي در بين هواداران فوتبال ايران دارد قبلا با تيم امارات مقابل تيم ملي ايران با مربيگري علي دايي مغلوب شده است
سايت گل – برونو متسو سرمربي مشهور فرانسوي در حال حاضر در تهران است.
به گزارش سايت گل 2 روز بعد از انتشار خبر سايت گل مبني بر مذاكره پرسپوليسي‌ها با اين مربي فرانسوي خبرگزاري فارس در تماسي با محمد رويانيان از به نتيجه رسيدن مذاكرات با اين مربي فرانسوي خبر داد.
متسو كه براي مذاكره با پرسپوليس به تهران آمده است برگ برنده اصلي رويانيان در فصل نقل و انتقالات است. مربي‌اي با سابقه كاري موجه در منطقه خليج فارس كه البته مقابل تيم‌هاي ايراني شكست‌هاي زيادي را تحمل كرده است اما به نظر براي محبوبيت در پرسپوليس همه چيز را در اختيار دارد از تيپ و قيافه جذاب تا كارنامه نسبتا مناسب.
 متسو كه در جام جهاني 2002 با شگفتي‌آفريني سنگال و حذف فرانسه در فوتبال جهان مطرح شد پس از اين موفقيت به منطقه خليج فارس آمد و سال‌ها در تيم‌هاي مختلف امارات و قطر به كار مشغول شد.

او سرمربي 2 تيم ملي امارات و قطر بوده و با العين فاتح ليگ قهرمانان آسيا شده است. متسو در آخرين تجربه كاري از تيم الغرافه اخراج شد و جاي خود را به سيلاس برزيلي داد.
اين مربي فرانسوي كه شهرت خوبي در بين هواداران فوتبال ايران دارد قبلا با تيم امارات مغلوب تيم ملي ايران با مربيگري علي دايي شده است. اما او اين‌بار دايي را در كورس مربيگري براي پرسپوليس شكست داد.
متسو كه مدتي است در حوزه قطر و امارات نتايج خوبي كسب نكرده اميدوار است در پرسپوليس بدرخشد. اين مربي با رقمي بالاي يك ميليون دلار به ايران آمده و ظاهرا رويانيان قبل از گفت‌وگو با او از يك بازيكن ايراني كه سابقه همكاري با وي را دارد درباره وي استعلام گرفته است.
با اخباری که از باشگاه پرسپولیس بیرون می آید باید کار متسو را تمام شده دانست. پس بی ین ونیو ( خوش آمدی ) موسیو متسو!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها