کد خبر: ۶۱۸۲۵
زمان انتشار: ۰۲:۱۸     ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
برخلاف اغلب مدیرانی که در تنگنا هستند، سردار با جیبی پرپول به بازار آمد و نصف تیم ملی را گلچین کرد اما تمدید قرارداد علی کریمی برای بسیاری از هواداران، شیرین تر از بقیه خریدهاست
سایت گل- پرسپولیس فصل گذشته بیشترین لطمه را از دروازه بان و خط دفاعی متزلزلش خورد و فصلی کابوس وار را تجربه کرد. بنابراین عجیب نبود که عمده خریدهای مهم این تیم در منطقه دفاعی و پست حساس دروازه بان باشد. قرمزها برای اینکه مثل پارسال، خط دفاعی شان مثل پنیر هلندی نباشد، شهاب گردان، سیدجلال حسینی، محسن بنگر و حسین ماهینی را از اصفهان به تهران آورده و قرارداد مهرداد پولادی را هم تمدید کردند تا اسکلت خط دفاعی تیم ملی را در اختیار داشته باشند. اما خریدهای پر سر و صدای سردار رویانیان به مدافعان ختم نشد و در خط حمله، ابتدا محمد قاضی و بعد از آن کریم انصاری فرد هم پیراهن سرخ پوشیدند. همه این ها،  اگرچه کام هواداران پرسپولیس را در بازار نقل و انتقالات شیرین کرد اما نگرانی خیلی از آن ها، زمزمه های جدایی علی کریمی از تیم محبوب شان بود. کریمی با فاصله ای بسیار نسبت به سایرین، محبوب ترین بازیکن پرسپولیس نزد هواداران است و باوجود اینکه شور و انرژی روزهای جوانی اش، کمتر در فوتبال او دیده می شود ولی همچنان مهره ای گره گشا و موثر برای قرمزهاست.

نیمه خالی لیوان به ما می گوید کریمی 34 ساله گاهی از مرزهایی که برای وظایف یک فوتبالیست تعریف شده، پا را فراتر می گذارد و در مصاحبه هایش حاشیه ساز می شود اما خلاقیت کم نظیری که در فوتبال اوست، غنای تکنیکی و فانتزی چشم نوازی که در حرکات او دیده می شود، هر مربی ای را وادار می کند که عصیان های گاه و بیگاهش را تحمل کند. در فوتبال ایران، فقط بازیکنان انگشت شماری هستند که در لحظه های بحرانی با تکیه بر خلاقیت بی پایان خود، می توانند سرنوشت یک بازی را عوض کنند و علی کریمی، یکی از این هاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها